Opgelost door T-Mobile Mobiel: 50% hoger maandbedrag door aflopen simonly abonnement

YdeGroot

Ik ben al jaren klant van Tmobile en heb een Simonly abonnement van ca € 20,- per maand. Van Tmobile ontvang ik over van alles en nog wat berichten, reclame etc. Wat ik echter niet heb ontvangen is een melding dat mijn simonly abonnement sinds begin dit jaar verlopen is en wat de mogelijkheden zijn om deze te verlengen. Nee, daarentegen wordt mijn abonnement voortgezet zonder korting, wat betekend dat ik nu al 6 maanden een maandelijkse afschrijving krijg van boven de € 30,-.
Als ik dan Tmobile bel met een verklaring hiervoor melden ze doodleuk dat het melden van een aflopend abonnement er wel vaker bij inschiet en dat ze aan de door mij extra gemaakte kosten van meer dan € 60,- helaas niets kunnen doen.

Compensatie van het bedrag dat ik maandelijks extra kwijt geweest ben.

T-Mobile
    Geachte heer De Groot,Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u gebeld maar helaas telefonisch niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later tijdstip nogmaals proberen. Met vriendelijke groet, T-Mobile Klantenservice
    T-Mobile
    Geachte heer De Groot, Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u nogmaals gebeld maar helaas telefonisch niet kunnen bereiken. Kunt u kenbaar maken wanneer wij u telefonisch het beste kunnen bereiken? Met vriendelijke groet,T-Mobile Klantenservice
    Beste T-Mobile Klantenservice,
    U kunt mij het beste bereiken tussen 13:00 en 13:30 in de middag of na 17:00 uur in de middag.
    Ik hoor graag van u.
    Alvast bedankt voor uw reactie.
    Vriendelijke groet,
    Yavor de Groot
    T-Mobile
    Geachte heer De Groot, Naar aanleiding van uw melding op het Klachtenkompas hebben wij u per e-mailbericht geeinformeerd. Wij gaan er vanuit u naar tevredeneheid geholpen te hebben. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    YdeGroot
    Naar tevredenheid opgelost door 50% restitutie van het verschil in kosten.

YdeGroot

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?