Opgelost door T-Mobile Mobiel: 7090-netsize-300

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 141379
Gebruiker
Ellie
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 27-11 en 30-11 heb ik volgens factuur 5 x sms ontvangen a € 3,00 maar ik heb nergens om gevraagd.

De oplossing

Graag geen sms meer ontvangen en € 15.00 niet aan mij doorberekenen.

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Crouwel,

    Wij hebben uw klacht in behandeling en zullen u hierover zo spoedig mogelijk berichten.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    Ellie
    Datum
    Ik ga ervanuit dat het wordt opgelost. Wel vreemd dat ik wel de factuur moest betalen!!
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Crouwel,

    Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u een e-mailbericht gestuurd. Wij gaan er vanuit dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice

  4. Auteur
    Ellie
    Datum
    Eigenlijk raar dat het zo makkelijk is om betaalde sms-diensten ten laste van iemands rekening te doen, zonder dat daarom is gevraagd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ellie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen