Klacht T-Mobile Mobiel: 7090-Netsize-300

henk

Ik heb blijkbaar (onbewust) een abonnement afgesloten bij SMS dienst 7090-netsize-300.
Dit heeft mij meer dan €78 aan extra kosten geleverd!
Er Komt nog €12 bij zie ik al bij mijn aankomende factuur.
Ik ben vanmiddag bij een Tmobile vestiging geweest en deze hebben mij geholpen om dit soort Smsdiensten te blokkeren.
Echter, ik zie nu toch op mijn verbruiksstatus, dat er vanmiddag om 14.45 uur weer een sms is binnen gekomen van deze 7090-Netsize-300!! Dat is dus, nadat ik bij TMobile was geweest.
Mijn vraag is nu,
Hoe kom ik van 7090-Netsize-300 af?
En, kan ik de gemaakte kosten nog ergens op verhalen?
m.v.g.
H Goossens

Beëindiging van 7090-Netsize-300
Eventuele terugvordering van de gemaakte kosten.

T-Mobile
    Beste meneer Goossens,

Ik kan me voorstellen dat u van deze kosten bent geschrokken.

Het betreft hier SMS-diensten. Dit zijn diensten die door de gebruiker zelf worden aangevraagd middels een aanmelding per SMS. U zult op de specificaties van uw facturen ook terug kunnen vinden dat de aanmeldings-SMS is verstuurd, voordat deze kosten aan u in rekening gebracht zijn.

U kunt zich afmelden voor alle SMS-diensten via www.payinfo.nl

Ik wil u voor een bezwaar naar de volgende link verwijzen:

Hier kunt u digitaal onderzoeksformulieren invullen, welke T-Mobile in behandeling zal nemen. De afhandeltijd hiervoor is ongeveer 3 weken na binnenkomst van het bezwaar. U ontvangt een schriftelijke reactie van met de uitkomst van het onderzoek.

Ik zie dat er op 22 December een blokkade voor u aangezet zodat u geen verdere kosten voor SMS-diensten in rekening gebracht kunt krijgen. Tevens maakt de blokkade onmogelijk dat u zich nog aan kunt melden voor andere diensten van derde partijen.

Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht op het Klachtenkompas te sluiten?

Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?