Klacht T-Mobile Mobiel: 8 dagen zonder internet (nieuwe klant)

Klachtnummer
# 263227
Gebruiker
Ferhat1984
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nieuwe klant van Tmobile glasvezel 100.
Oude Provider was Online opzegdatum 31-05-2017. İngangsdatum Tmobile 31-05-2017. Maar nu heb ik een mail gekregen om een afspraak te maken met de monteur. Je had keuzes en 8 juni was het snelst. Het grootste probleem is dat ik dus 8 dagen zonder internet, TV en digitaal niks kan doen. Dit kan niet!!! Heb gebeld en geven ze aan dat de monteur te druk heeft en dat we moeten wachten. Dat is toch niet normaal. İk heb twee kinderen.

De oplossing

Dat ik hoe dan ook internet thuis krijg

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Orhan,
    Helaas is dit niet het juiste kanaal voor T-mobile thuis klachten. U kunt uw klacht sturen naar klantenservice@t-mobilethuis.nl.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?