Klacht T-Mobile Mobiel: 8050-Telefuture-300

Klachtnummer
# 154668
Gebruiker
jan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op diverse dagen in februari en januari werden er diverse malen bedragen van 3 euro afgeschreven. Ik weet niet wie of wat 8050-Telefuture-300 is. Ik heb diverse malen met T-mobile gebeld maar werd niet geholpen. Ik wil hier zo snel mogelijk vanaf en mijn geld terug

De oplossing

mijn geld terug en einde van deze "sms-dienst"

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer Blom,

    Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen