Klacht T-Mobile Mobiel: 9977-Telefuture-300 Sms dienst

Amsterdam88

Vandaag contact opgenomen met T-mobile omdat ik zag dat mijn vader buitensporig hoge rekening had (Ik ben sinds vandaag dan ook bevoegd om zijn account te beheren). Blijkt uiteindelijke door de sms dienst 9977-Telefuture-300 te komen. Met een bedrag van in totaal meer dan 500 euro vind ik dat we ergens gewoon opgelicht zijn door T-Mobile. Ik begrijp dat ze hier al een tijd van op de hoogte zijn gezien het aantal klachten. Ik vind dan ook dat ze mijn vader hadden moeten attenderen (waarschuwen!!) voor deze misleidende sms dienst, dat is nooit gebeurd. Schandalig.

Compensatie voor gemaakte kosten door 9977-Telefuture-300 sms dienst.

T-Mobile
    Beste meneer/mevrouw

T-Mobile heeft naar aanleiding van uw bericht getracht telefonisch contact met u op te nemen. Immers, in sommige gevallen is het beter om middels een telefoongesprek direct de juiste oplossing te bieden en om door te vragen naar informatie die nog ontbreekt in uw bericht. Helaas was u niet bereikbaar. Kunt u aangeven wanneer u telefonisch bereikbaar bent?

Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
    T-Mobile
    Beste meneer,

Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

Klantenservice T-Mobile