Klacht T-Mobile Mobiel: 9977 telefuture 300

Klachtnummer
# 99719
Gebruiker
Freddy.b
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Al 2 maand veel te hoge facturen. Vanmiddag gecheckt. Doodgeschrokken. Blijkt nu dat ik via AH bonusklant mail op een op andere manier nu 4 x per week wordt ge-sms't door 9977. Geprobeerd stop te zetten.. Niet gelukt. Vanmiddag wel via Payinfo.nl Gedragscode.nl . Meteen U bent afgemeld via 9977 gekregen. Zie op internet forums nu dat TMobile hier al jaren van weet, had dus ook gewaarschuwd moeten en kunnen worden . . Bijzondere teleurgesteld na al jaren trouwe klant zijnde. Dit is een hoog bedrag voor een AOWer.

De oplossing

Ik verwacht en zou het toch zeer op prijs stellen, dat het totaalbedrag van 2 maand geretourneerd wordt. Inmiddels ook klacht middels een online formuler bij TMobile gepost.

6 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Bults,Vandaag hebben wij uw klacht bepsroken en u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Bults,
    Vandaag hebben wij uw klacht bepsroken en u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    Freddy.b
    Datum
    U heeft helemaal geen aanbieding kunnen geven, slechts een klachtenformulier gemaild. Een eerdere klacht wel bijzonder charmant opgelost.
  4. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Bults,
    Vandaag hebben wij uw klacht bepsroken en u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  5. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Bults,Wi hebben uw klacht bepsroken en u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  6. Auteur
    Freddy.b
    Datum
    Weliswaar is het nu pas opgelost, maar uiteindelijk is het nu dan keurig opgelost. Heb echter wel 2 x zelf moeten bellen.echter ben nu toch erg tevreden met de oplossing .!!!

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen