Klacht T-Mobile Mobiel: 9977 telefuture 300

Freddy.b

Al 2 maand veel te hoge facturen. Vanmiddag gecheckt. Doodgeschrokken. Blijkt nu dat ik via AH bonusklant mail op een op andere manier nu 4 x per week wordt ge-sms't door 9977. Geprobeerd stop te zetten.. Niet gelukt. Vanmiddag wel via Payinfo.nl Gedragscode.nl . Meteen U bent afgemeld via 9977 gekregen. Zie op internet forums nu dat TMobile hier al jaren van weet, had dus ook gewaarschuwd moeten en kunnen worden . . Bijzondere teleurgesteld na al jaren trouwe klant zijnde. Dit is een hoog bedrag voor een AOWer.

Ik verwacht en zou het toch zeer op prijs stellen, dat het totaalbedrag van 2 maand geretourneerd wordt. Inmiddels ook klacht middels een online formuler bij TMobile gepost.

T-Mobile
    Geachte heer Bults,Vandaag hebben wij uw klacht bepsroken en u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    Geachte heer Bults,
    Freddy.b
    U heeft helemaal geen aanbieding kunnen geven, slechts een klachtenformulier gemaild. Een eerdere klacht wel bijzonder charmant opgelost.
    Geachte heer Bults,
    T-Mobile
    Geachte heer Bults,Wi hebben uw klacht bepsroken en u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Freddy.b
    Weliswaar is het nu pas opgelost, maar uiteindelijk is het nu dan keurig opgelost. Heb echter wel 2 x zelf moeten bellen.echter ben nu toch erg tevreden met de oplossing .!!!

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?