Klacht T-Mobile Mobiel: abbonement niet gestopt..

michel

De t mobile winkel in purmerend zou november vorig jaar mijn oude abbonement stopzetten en mijn nieuwe abbonement in laten gaan. Nu is het zo dat ik vorige qeek er achter kwam dat dat nooit gebeurd is en dat er in die tussen tijd ongeveer 500 euro extra van mijn rekening is afgeschreven. Na bellen met t mobile en uitzoeken hoe dat kon kwamen we er dus achter dat dat vorige abbonement niet stop gezet was.
Nu heb ik 350 euro terug gekregen van t mobile omdat ik volgens hun zelf maar op had moeten letten dat er iets fout ging. En deze mevrouq vond dat zei haar uiterste best had gedaan en dat er voor mij een uitzondering werd gemaakt. Het kan toch niet zo zijn dat deze mensen nog proviteren van een abbonement die niet eens gebruikt word.

Mijn overige geld terug..

Beste meneer van Schaik,

Ik vind het erg vervelend om te horen dat de interne nummerbehoud is misgegaan en u daardoor dubbele kosten heeft gehad.Ik heb u een e-mail gestuurd met een passende oplossing.

Beste klanten service,

Ik vind het erg vervelend om de fout te moeten oplossen van een van de werknemers van tmobile en dan vervolgens nog gestraft te worden door me geld niet terug te krijgen. Mischien is het handig om de winkel in purmerend eens nader te onderzoeken.

Ik heb nog geen email gehad.
    Michelvanschaik21@gmail.com

Beste Meneer van Schaik,

Ik begrijp dat u het een vervelende situatie vindt. Er zal ook zeker terugkoppeling volgen naar de T-Mobile shop. Ik heb het e-mail bericht nogmaals naar u gestuurd.

Beste meneer/mevrouw,

Wij hebben u 1 week geleden een e-mail gestuurd.Ik hoop dat u tevreden bent en uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

Beste meneer van Schaik,

Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

michel
    Slecht bedrijf ondanks dat de klacht is opgelost. T mobile zegt namelijk dat hun het probleem hebben opgelost maar volgens mij ben ik de gene die hun problemen moet oplossen. Dus niet tevreden met dit bedrijf. De terug koppeling die naar het bedrijf in purmerend is geweest had ik ook graag willen zien. Ook niet gebeurd.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?