Opgelost door T-Mobile Mobiel: Abominabele dienstverlening T-Mobile

B. van Loon (Stichting Stimmt)

Onderstaande klacht stuurde ik naar T-Mobile
LS

Dit een is klacht die ik eveneens heb neergelegd bij de klachtencommissie ConsuWijzer en de Consumentenbond die mij juridische zal bijstaan bij het opzeggen van mijn abonnement en een eis tot schadevergoeding.

Uw telefonisch dienstverlening is volgens uw site en voicemail geopend van maandag t/m zaterdag van 07:00 tot 22:00 en zondag van 09:00 tot 18:00.
Vandaag 8 oktober heb ik welgeteld TWEE EN EEN HALF UUR bij u in de wacht gestaan. Via omwegen kreeg ik uiteindelijk iemand van T-Mobile aan de telefoon, die mij weer zou doorverbinden, want 'alle lijnen zouden vrij zijn' en werd vervolgens weer in de wacht gezet waarop de telefoon niet meer is opgenomen...

Dit is geen dienstverlening.

Dit staat naast het probleem waarvoor ik met T-Mobile, voorheen Vodafone belde:
een modem dat niet meer functioneert nadat het enige tijd van de stroom is geweest. Het is niet meer te resetten. Ik ken de manier waarop dat moet geschieden.
Bovendien kwam ik er achter dat het gepersonifieerde Wifi adres dat ik heb ingevoerd plots was verdwenen en weer op de niet beschermde user adres van Vodafone stond ..... Hebt u een verklaring??

Helaas, uw bedrijf schiet ernstig te kort.

Indien diensten niet geleverd worden heb ik als klant gerechtigde redenen om op te zeggen en tevens schade te claimen. Bij deze.

Ik verwacht binnen 5 werkdagen een antwoord van u. ik eis een schadevergoeding/compensatie van €200, - voor inmiddels geleden schade en ik verwacht een onmiddellijke persoonlijke reactie van u op deze mail in een telefonisch gesprek binnen 24 uur aangezien ieder uur dat ik geen verbinding kan maken met mijn persoonlijke beschermde wifi er schade door mij word geleden.

Vriendelijke groeten

T-Mobile

Beste mevrouw/meneer Van Loon, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile
    B. van Loon (Stichting Stimmt)
    U hebt mijn klacht binnen 4 dagen opgepakt.
    Gideon monteur is langs geweest en heeft het probleem is opgelost.

B. van Loon (Stichting Stimmt)
Vermoedelijk dankzij mijn melding bij Klachtenkompas stond er, nadat ik op zondag in totaal 2:15 uur in de wacht had gestaan bij T-Mobile, op dinsdag een monteur van Gideon op de stoep die van mij een 10 krijgt. Alles opgelost.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?