Klacht T-Mobile Mobiel: Abonnement aanvraag loopt verkeerd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 184421
Gebruiker
Sammie
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Geachte meneer, mevrouw,

Ik heb bij jullie een sim-only abonnement aangevraagd en 1 sept opgehaald in de T-Shop. Nadat we de order hebben besproken heeft hij hem ingevoerd en zou ik binnen een uur mijn contract per mail ontvangen. Na mijn vertrek uit de shop heb ik wel een aantal berichten gekregen tbv nummerbehoud maar heb ik mijn contract nog steeds niet. Deze morgen kreeg ik al wel een rekening per mail. Alles dus behalve een soepele start.

Na waardeloos contact met de klantenservice ben ik terug gegaan naar de winkel. Daar bleek dat mijn abonnement gelijk is gestart ipv de afgesproken datum (die van de nummerovername) Het contract konden ze me daar ook niet geven en moet ik 3 weken op wachten en verder konden ze niks voor me doen.

Zoals iedereen wel kan begrijpen wil ik mijn contract per omgaande ontvangen met de juiste startdatum abonnement. Ik wil graag zwart op wit wat we hebben afgesproken.

De oplossing

Dat ik per omgaande mijn contract ontvang
Dat mijn contract ingaat zodra het nummer is overgenomen
Dat de rekening die ik heb gekregen als niet verzonden kan worden beschouwd
Ik heb er nu al spijt van dat ik naar jullie ben overgestapt. Hopelijk kunnen jullie de fouten corrigeren en de nare nasmaak wegnemen.

9 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Greven,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Greven,

    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  3. Auteur
    Sammie
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Ten eerste schrijf u mijn naam verkeerd. Buiten dat is het onacceptabel om gegevens die in het privé stuk staan openbaar te vermelden.

    Terugkomend op mijn klacht, hij is telefonisch helemaal niet opgelost. Bij gebrek aan creativiteit heb ik zelf een tijdelijke oplossing aangedragen maar de klacht is nog niet verholpen. Gelieve dus de klacht te verhelpen voordat u mij verzoekt de klacht te sluiten.

    In afwachting van de oplossing.

    Hoogachtend,
  4. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Van Gerven,

    Dank u voor uw bericht.

    Excuses voor het misschrijven. Naar verwachting komt het door u opgevraagde contract deze week naar u opgestuurd per e-mail.

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  5. Auteur
    Sammie
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Nogmaals, jullie publiceren informatie die in het privé venster wordt gegeven. Dat kan absoluut niet!

    Ik heb mijn contract nog steeds niet ontvangen maar hij is al wel ingegaan. Hoe kan dat nou en waar blijft de overeenkomst?

    Hoogachtend,
  6. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer,

    Excuses we zullen hier rekening mee houden.

    Wij hebben uw verzoek voor de kopie van uw contract Het spijt ons dat u hier zo lang op moet wachten. We houden u op de hoogte.

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice


  7. Auteur
    Sammie
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Mijn contract is er nog steeds niet. Hij is al ingegaan maar heb het contract nog niet kunnen bekijken. Waar blijft de overeenkomst nou?

    Hoogachtend,
  8. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer,

    Wij hebben uw verzoek voor de kopie van uw contract nog in behandeling.We houden u op de hoogte.

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  9. Auteur
    Sammie
    Datum
    De klacht is nog niet opgelost, toch wordt die gesloten...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sammie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?