Klacht T-Mobile Mobiel: Abonnement miet stop

Klachtnummer
# 417214
Gebruiker
Trieske78
Datum
6 reacties

Details

De klacht

In okt overgegaan naar ziggo maar Tmobile zet abonnement niet stop en blijven pakketten sturen.

De oplossing

We willen dat Tmobile t abonnement volledig stop zet.
Geen pakketten neet stuurt en het teveel betaalde geld terugstort.

6 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw Bex,

    Ik heb u vandaag gebeld en een e-mail gestuurd. Ik hoop dat ik u duidelijkheid heb kunnen verschaffen over uw klacht en hoe het verder is afgehandeld. Ik wil u vriendelijk vragen de melding op Klachtenkompas af te sluiten.

    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile Thuis
  3. Auteur
    Trieske78
    Datum
    Er is niks afgesloten. Vandaag stond de post WEER met een pakket aan de deur.
  4. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw Bex,

    Wij ontvingen uw reactie in goede orde. Wij nemen hierover zo snel mogelijk contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  5. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw Bex,
    Ik heb telefonisch contact met u opgenomen maar helaas heb ik u niet kunnen bereiken. Ik zal het nogmaals proberen.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
  6. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw Bex,

    Naar aanleiding van uw melding heb ik telefonisch contact met u gehad. Wij zijn tot een oplossing gekomen. Ik wil u vriendelijk vragen uw melding af te sluiten.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?