Klacht T-Mobile Mobiel: Abonnement miet stop

Klachtnummer
# 417214
Gebruiker
Trieske78
Datum
6 reacties

Details

De klacht

In okt overgegaan naar ziggo maar Tmobile zet abonnement niet stop en blijven pakketten sturen.

De oplossing

We willen dat Tmobile t abonnement volledig stop zet.
Geen pakketten neet stuurt en het teveel betaalde geld terugstort.

6 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw Bex,

    Ik heb u vandaag gebeld en een e-mail gestuurd. Ik hoop dat ik u duidelijkheid heb kunnen verschaffen over uw klacht en hoe het verder is afgehandeld. Ik wil u vriendelijk vragen de melding op Klachtenkompas af te sluiten.

    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile Thuis
  3. Auteur
    Trieske78
    Datum
    Er is niks afgesloten. Vandaag stond de post WEER met een pakket aan de deur.
  4. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw Bex,

    Wij ontvingen uw reactie in goede orde. Wij nemen hierover zo snel mogelijk contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  5. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw Bex,
    Ik heb telefonisch contact met u opgenomen maar helaas heb ik u niet kunnen bereiken. Ik zal het nogmaals proberen.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
  6. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw Bex,

    Naar aanleiding van uw melding heb ik telefonisch contact met u gehad. Wij zijn tot een oplossing gekomen. Ik wil u vriendelijk vragen uw melding af te sluiten.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen