Klacht T-Mobile Mobiel: Abonnement verlengd ZONDER toestemming

Klachtnummer
# 32287
Gebruiker
Thu
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 15/7 abbo opgezegd en op 14/8 heb ik naar T-mobile klantenservice gebeld om te informeren naar acties om te verlengen met een nieuw toestel. De meneer van de klantenservice heeft me toen een aantal acties uitgelegd. Ik heb hierop geantwoord dat ik hier nog over na moest denken. Een uur later krijg ik een smsje+mail dat ik een afspraak kan maken wanneer mijn telefoon bezorgd kan worden. Toen ben ik op Mijn T-mobile gaan kijken: hebben ze mijn abbo ZONDER toestemming verlengd naar een abbo van 60eu per maand!! Hierop heb ik gelijk terug gebeld, degene had een fout gemaakt en zou het gelijk annuleren alleen duurt dit 2 werkdagen. Omdat hier een weekend tussen zat belde ik maandag 19-8 weer om te kijken of het daadwerkelijk geannuleerd is, wat blijkt: annuleren lukt niet want 't blijft hangen in het systeem. Duurt het WEER 2 werkdagen. Doordat ze deze fout hebben gemaakt, moet ik deze maand alsnog mijn abbokosten betalen terwijl ik al eigenlijk een nieuwe abbo+toestel kon hebben!

De oplossing

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Dang,T-Mobile heeft naar aanleiding van uw bericht getracht telefonisch contact met u op te nemen. Immers, in sommige gevallen is het beter om middels een telefoongesprek direct de juiste oplossing te bieden en om door te vragen naar informatie die nog ontbreekt in uw bericht. Helaas was u niet bereikbaar. Kunt u aangeven wanneer u telefonisch bereikbaar bent? Met vriendelijke groet,
    Elisabeth Snijder
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    Thu
    Datum
    Geachte mevrouw Snijder,U kunt mij vandaag bereiken tussen 15:00 en 17:00 uur.Met vriendelijke groet,Thu Dang
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Dang,Bedankt voor uw reactie.
    Ik zal vandaag telefonisch contact met u opnemen tussen 15.00 en 17.00 uur.
    Met vriendelijke groet,
    Elisabeth Snijder
    T-Mobile Klantenservice
  4. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Dang
    Ik heb vernomen dat u uw contract bij T-Mobile heeft vernieuwd. Wij zijn blij dat u besloten heeft bij T-Mobile te blijven. Verder heb ik een herberekening gedaan en 3.98 incl. BTW aan teveel betaalde maand en belkosten teruggeven. Voor het ongemak heb ik 25 euro gecrediteerd. Ik hoop dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost. Wij vragen u vervolgens deze klacht nu af te sluiten door hieronder te kiezen voor afhandelvoorstel.
    Met vriendelijke groeten,
    Elisabeth Snijder
    T-Mobile Klantenservice BV

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen