Klacht T-Mobile Mobiel: Abonnement wijziging van Flex 15 SIM only naar Stel Samen & Stel Bij

Klachtnummer
# 140007
Gebruiker
Hugo
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Geachte T-Mobile,

Vanaf februari 2008 maak ik met het Flex 15 SIM only product gebruik van uw diensten. Op 2 november jl. heb ik via e-mail het bericht ontvangen dat mijn abonnement omgezet gaat worden naar het Stel Samen & Stel Bij abonnement. Na zovele jaren is het ook niet verwonderlijk dat er klanten zijn die veel beltegoed hebben opgebouwd. De wijze waarop T-Mobile met deze klanten om gaat vindt ik onbehoorlijk en onredelijk. Je kan niet van deze klanten verwachten dat het beltegoed wat in 8 jaar is opgebouwd zij binnen 1 maand kunnen opgebruiken. Ook de reclame waarmee al die jaren goede sier is gemaakt door te stellen dat het beltegoed onbeperkt houdbaar is misleidend. Mijn beltegoed bedraagt momenteel 653,-. Als waardering voor de trouwe klant biedt T-Mobile mij een sigaar uit eigen doos aan. Het voorstel van T-Mobile is voor mij niet acceptabel en verzoek provider met een beter voorstel te komen.

De oplossing

Mijn gewenste oplossing is om het beltegoed te verrekenen met de nieuwe abonnementsgelden tot dat het beltegoed opgebruikt is.

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Breems,

    Vandaag hebben wij u klacht telefonisch besproken. Helaas hebben wij u klacht niet naar tevredenheid kunnen oplossen.

    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    Hugo
    Datum
    T-Mobile is voor mij een provider die zijn klant onbehoorlijk en onredelijk behandelt en ook in de oplossing de klant een sigaar uit eigen doos aanbied.
    Kortom een provider die ik anderen nooit zou aanbevelen.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen