Klacht T-Mobile Mobiel: Abonnement wijziging

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 136976
Gebruiker
Astrid
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Geachte T-Mobile,


IK GA NIET AKKOORD MET HET NIEUWE ABONNEMENT. Ik heb ook een suggestie voor U, of U kunt mijn beltegoed wat er nog staat terug storten, of ik maak mijn beltegoed helemaal op ( ik betaal dan niet meer iedere maand 15,26 euro ) zolang dat het duurt ook de 0900 nummers.

De oplossing

Beltegoed terug storten

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Staa

    Wij hebben naar aanleiding van uw bericht getracht telefonisch contact met u op te nemen. Helaas was u niet bereikbaar. Wij zullen het zo snel mogelijk weer proberen.

    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    Astrid
    Datum
    Oke ik wacht U telefoontje af.
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Staa,

    Het spijt ons te vernemen dat u zich niet kunt vinden in het gedane voorstel. Helaas kunnen wij u niets anders berichten en hebben dit ook per e-mail bevestigd. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  4. Auteur
    Astrid
    Datum
    T-Mobile is helemaal niet met een voorstel gekomen. Het is take it or leave it. Zeer slecht T-Mobile

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Astrid
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?