Klacht T-Mobile Mobiel: Abonnementsdiensten

Andre Ramaker

Geachte heer Mevr
Ik krijg om de plusminus vijf dagen 8 smsjes van u met de de tekst dat de gevraagde informatie niet gegeven kan worden, Maar ik vraag nooit om informatie.
Ik heb ook nooit een abonnementsdienst aangevraagd via 5588.
Dus mijn vraag is dan ook om dit te laten stoppen.
Naar mijn mening is er een of twee keer E12 euro van mijn telefoon afgehaald voor deze abonnementsdienst waarvoor ik geen toestemming heb gegeven.
Graag een reactie zie ik zo spoedig terug.
Met vriendelijke groet;
Andre Ramaker

Ik wil graag mijn geld terug.
Ik heb nooit een contract afgesloten.

T-Mobile
    Beste mevrouw/meneer, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
    Beste heer Ramaker,
    U heeft helaas geen klantgegevens ingevuld. Wij willen u vriendelijk verzoeken om uw gegevens op Klachtenkompas aan te vullen (met uw T-Mobile klantnummer), zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Aangezien dit een openbaar forum is, raden wij u af om uw gegevens in een reactie te plaatsen.Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    Beste meneer Ramaker,
    Helaas hebben wij nog geen reactie van u mogen ontvangen en hebben wij u niet telefonisch kunnen bereiken. Wij willen u vriendelijk vragen het onderzoeksformulier in te vullen via https://service.t-mobile.nl/app/persoonlijk/answers/detail/a_id/3018/kw/diensten%20derde%20partijen (onder vraag of klacht). Via dit formulier geeft u T-Mobile toestemming om een onderzoek op te starten naar de aanmelding van smsdienst 5588.
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?