Klacht T-Mobile Mobiel: Abonnementsdiensten

Klachtnummer
# 106697
Gebruiker
Andre Ramaker
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Geachte heer Mevr
Ik krijg om de plusminus vijf dagen 8 smsjes van u met de de tekst dat de gevraagde informatie niet gegeven kan worden, Maar ik vraag nooit om informatie.
Ik heb ook nooit een abonnementsdienst aangevraagd via 5588.
Dus mijn vraag is dan ook om dit te laten stoppen.
Naar mijn mening is er een of twee keer E12 euro van mijn telefoon afgehaald voor deze abonnementsdienst waarvoor ik geen toestemming heb gegeven.
Graag een reactie zie ik zo spoedig terug.
Met vriendelijke groet;
Andre Ramaker

De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug.
Ik heb nooit een contract afgesloten.

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw/meneer, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste heer Ramaker,
    U heeft helaas geen klantgegevens ingevuld. Wij willen u vriendelijk verzoeken om uw gegevens op Klachtenkompas aan te vullen (met uw T-Mobile klantnummer), zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Aangezien dit een openbaar forum is, raden wij u af om uw gegevens in een reactie te plaatsen.Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer Ramaker,
    Helaas hebben wij nog geen reactie van u mogen ontvangen en hebben wij u niet telefonisch kunnen bereiken. Wij willen u vriendelijk vragen het onderzoeksformulier in te vullen via https://service.t-mobile.nl/app/persoonlijk/answers/detail/a_id/3018/kw/diensten%20derde%20partijen (onder vraag of klacht). Via dit formulier geeft u T-Mobile toestemming om een onderzoek op te starten naar de aanmelding van smsdienst 5588.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen