Opgelost door T-Mobile Mobiel: Absurd hoge rekening

SBA

Ik ben al zeker 6 jaar een trouwe klant bij Tmobile. Ik heb een smartplus300 abonnement van 47euro per maand.
Nu had ik de afgelopen twee maanden een drukke periode op zowel werk, prive en mijn opleiding waar ik veel voor heb en ben gebeld en word ik door Tmobile getrakteerd op een rekening van 105euro en 365euro!Dat is binnen twee maanden meer dan wat een jaarcontract kost!
Ik heb alleen naar vaste en mobiele nummer in Nederland gebeld. Daarnaast heb ik mijn prive nummer om praktische redenen doorgeschakeld naar mijn werknummer.
Uit de specificatie blijkt dat ook dit enorm veel geld heeft gekost, en daar komen de kosten van tmobile klantenservice bij (wat krom is, want klantenservice is een service naar de klant toe, dus dit zou niet op zijn kosten mogen zijn!) Waarmee ik heb gebeld om mijn bundel om te zetten naar onbeperkt bellen. Meer dan de helft van het jaar maak ik mijn bundel niet eens op en nu heb ik het een keer nodig en dan krijg ik van tmobile een enorme rekening!

Geld terug of aanpassing naar onbeperkte bundel met terugwerkende kracht.

Per toeval kwam ik erachter dat mijn rekening zo hoog opliep. En dat ik ook kosten betaal voor de doorschakeling. Heb toen meteen gezocht naar een andere bundel. Ik kwam erachter dat ik voor €20 extra per maand onbeperkt kan bellen. Echter een trouwe klant van 6 jaar laten ze er liever €470 voor bijbetalen.
Ik vraag mij af waarom vaste klanten niet worden beloond met gunstigere abonnementsvoorwaarden? Ik moet eerst per toeval ontdekken dat mijn telefoonrekening €376 hoger uitvalt en vervolgens dat dit met een nieuw abonnement nooit zo zijn gebeurd of lager zou uitvallen.
Voor €20 extra per maand wil ik ook onbeperkt bellen. Ik heb al €470 euro betaald, dus dan hoor ik nog €390 terug te krijgen.

T-Mobile
    Beste mevrouw/meneer,
    Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile
    Goedendag,
    Jullie zouden contact met mij opnemen. Ik ben nog steeds in afwachting hierop. Mvg
    T-Mobile
    Beste klant, wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten? Met vriendelijke groet, T-Mobile
    SBA
    Ik ben tevreden met de oplossing van tmobile. Het factuurbedrag is verlaagd naar een redelijk bedrag.

SBA

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?