Klacht T-Mobile Mobiel: Absurd hoge rekeningen en "harassment" van/door Sim Only contract T-Mobile via belsimpel.nl.

Klachtnummer
# 158523
Gebruiker
PetraV
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb 'n Sim Only 500 Minuten1 Jaar van T-Mobile via belsimpel.nl besteld ad 13 euro per maand; heb bestelling ontvangen; echter: sinds activering van contract ontvang ik elke maand 'n additionele rekening van ca. 130 euro of meer, en dat terwijl ik nauwelijks mobiel telefoneer (ik gebruik 'n echt alleen in noodgevallen). Verzoek om opheldering over de hoogte van genoemde rekeningen leveren niks op; T-Mobile reageert niet op e-mails of brieven en verbreekt ingeval van pogingen mijnerzijds om telefonisch contact te krijgen de verbinding. Wel ontvang ik sinds ruim een week 's nachts meerdere sms-berichten met de dringende oproep om de openstaande rekeningen te betalen. Ik ben inmiddels ten einde raad en hartstikke moe... maar ik kan en ga de openstaande rekeningen niet betalen.

De oplossing

Van inmiddels - onder druk - toch betaalde rekeningen geld terug en onmiddellijke beëindiging van het contract.

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Verberkt,

    De kosten op uw factuur zijn voor SMS diensten. Deze zijn voor u geblokkeerd. Tevens hebben wij u een onderzoeksformulier toegestuurd, aangezien u het niet eens bent met de kosten. Zodra wij dit formulier retour van u ontvangen, zullen wij een onderzoek opstarten.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    PetraV
    Datum
    Graag nadere informatie over welke SMS-diensten ik zou gebruiken; ik gebruik nagenoeg altijd WhatsApp. om te sms-en.
    Het in te vullen formulier van T-Mobile heb ik nog niet ontvangen.
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Verberkt,

    Het formulier is op 9 maart 2016 verzonden. Het is ook mogelijk het formulier online in te vullen op onze website https://www.t-mobile.nl/my/onderzoekfactuur.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen