Klacht T-Mobile Mobiel: afgehouden euro van mijn telefoon

Klachtnummer
# 169107
Gebruiker
l.schrader
Datum
3 reacties

Details

De klacht

er is bij mij omstreeks 2 februari 51,09 euro afgehouden voor sms jes waar ik niet om heb gevraagd. ik heb het gemeld maar kreeg het niet vergoed en daar was ik heel pissig over .

De oplossing

terug betaling van mijn gestolen geld AUB

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer Schrader,

    Wij kunnen ons voorstellen dat u van deze kosten geschrokken bent.
    Het betreft hier SMS-diensten. Dit zijn diensten die door de gebruiker zelf worden aangevraagd middels een aanmelding per SMS. U zult op de specificaties van uw facturen ook terug kunnen vinden dat de aanmeldings-SMS is verstuurd, voordat deze kosten aan u in rekening gebracht zijn.
    U kunt zich afmelden voor alle SMS-diensten via www.payinfo.nl

    Wij willen u voor een bezwaar naar de volgende link verwijzen:
    https://service.t-mobile.nl/app/persoonlijk/answers/detail/a_id/3018/alles-over-diensten-van-derde-partijen-apps-sms-diensten-mobiele-betalingen
    Hier kunt u digitaal onderzoeksformulieren invullen, welke T-Mobile in behandeling zal nemen. De afhandeltijd hiervoor is ongeveer 3 weken na binnenkomst van het bezwaar. U ontvangt een schriftelijke reactie van met de uitkomst van het onderzoek.

    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht op het Klachtenkompas te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    l.schrader
    Datum
    ik heb al aan gegeven dat ik ga veranderen van provider.
    ik blijf niet zeuren bij jullie jullie weten onderhand waar het om gaat dit is al de derde keer dat ik moet reageren. sorry
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste heer Schrader,

    T-Mobile helpt u graag verder maar we hebben tot heden geen onderzoeksformulier van u ontvangen. Hierdoor mogen we uw klacht niet verder afhandelen/ in behandeling nemen.

    U kunt deze via bovenstaande link invullen. Met het invullen van het formulier geeft u T-Mobile namelijk officieel toestemming tot nader inzien/opvragen van uw gegevens bij de betreffende aanbieder.

    We ontvangen graag nog een onderzoeksformulier van u.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen