Opgelost door T-Mobile Mobiel: Afhandeling van eerdere klacht niet tevreden!!

J.P. de Man.

T-Mobile heeft me vriendin gebeld jl. donderdag met een voorstel om 30 euro in vermindering te brengen.
Zij zou daar over nadenken(betekend niet dat zij op het aanbod in wil gaan) zij wilde thuis met mij, ben de geen die met T-Mobile dit conflict heb.
Kon ze mij dus thuis vertellen dat T-Mobile haar had gebeld en zij hun maandag dus weer terug liet bellen.
Dus maandag jl. 24 september wordt ze opgebeld en ik neem op en doet Alper Bicer van T-Mobile als of hij een geweldige oplossing heeft van die 30 euro korting.
Nooit zal ik mijn vriendin nog klant bij hun willen worden.
Heb ik ook gezegd en heb gevraagd om me gemaakte kosten die ik moest maken om hun stunt te vergoeden.
Die ze niet wilden vergoeden.
Ben daar absoluut niet over te spreken
Had al een brief gemaakt om via deze site naar hun te laten versturen alleen was te lang hoop dat ik alsnog hem kan publiceren

wil me gemaakte kosten terug zien

T-Mobile
    Beste heer/mevrouw De Man,Wij willen uw klacht graag in behandeling nemen. U heeft eerder klachtnummer 12058 aangemaakt, welke hier betrekking op heeft.Hierbij heeft T-Mobile ook onderstaande verzoek gedaan. T-Mobile wil graag gemaakte aantekeningen en uw brief inzien. Wij willen u vriendelijk verzoeken om uw gegevens op Klachtenkompas aan te vullen (met bijvoorbeeld het mobieletelefoon van uw vriendin, een ordernummer of referentienummer die in de ontvangen emails staat). Ook wil ik u vragen om een emailadres of telefoonnummer door te geven waar uw vriendin op te bereiken is. Mevrouw is namelijk de contractant. T-Mobile wil graag met haar kortsluiten, dat wij met u hierover contact op kunnen nemen. Aangezien dit een openbaar forum is, raden wij u af om deze gegevens in een reactie te plaatsen.Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    J.P. de Man.
    De gegevens zijn bekend bij T-Mobile.
    Nogmaals ik ben de geen die een conflict met T-Mobile hebt.
    Heb alleen maar een klant proberen te werven bij T-Mobile me vriendin dus en ik zelf wilde ook weer terug komen bij T-Mobile.
    Maar gezien de gang wat zaken willen wij dat absoluut niet meer.
    Het eninge wat ik nog wil is me gemaakte kosten terug zien van de o.a. aangetekende brief.
    Is dat nu zoveel gevraagd van T-Mobile?
    Zo'n groot bedrijf die me die kosten niet wil terug doen.
    J.P. de Man.
    Wie a zegt moet ook b zeggen.
    Heb gebruik gemaakt van de klachtenkompas en heb me klacht etc. hier kenbaar gemaakt, omtrend T-Mobile.
    Hoop ergenis gehad totdat mevr B. Clijsen van T-Mobile had opbeld vrij snel na me tweede klacht en heb met haar een goed gesprek gehad en bent tevreden hoe het is verlopen.
    Zo zie je maar weer kan toch nog opgelost worden, heb volgende week nog een gesprek met haar en dan is alles voor mij opgelost.
    Bedankt mevr. B. Clijsen
    T-Mobile
    Geachte heer de Man,Naar aanleiding van ons telefonisch contact heeft T-Mobile uw klacht naar ieders tevredenheid kunnen oplossen.Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    J.P. de Man.
    Tevreden is een groot woord.
    Heb na een week weer telefonisch contact gehad,en ik neem dus geen abonnement bij T-Mobile,blijft me onkosten vergoeding dus nog steeds onveranderd,dus ook geen toegezegde bloementje,als tegemoetkoming,ga daar niet om vragen moet tegenpartij zelf mee aankomen.
    Is voor mij een principe kwestie.
    Ook de link die mevr. B. Clijsen me zou smssen is ook niet naar me ge-sms’t,vind dat weer beetje slordig.
    Iedereen kan dit lezen dus..vel je oordeel! Ben er nu klaar mee!
    J.P. de Man.
    Voor de goede orde ben geen type die zomaar te loopt te zeiken etc.
    Als het goed is dan zeg ik het ook kon men wel zien in mijn voorgaande bericht over me lovende woorden over de afhandeling, maar helaas moet erop terug komen wat ik er eerder over schreef.
    Vermeld dit hier zodat de overige lezers weten hoe het eraan toe gaat etc.
    Hoop dat ik hier me punt hebt gemaakt.
    Al met al ben ik ergens aan begonnen en is dit het resultaat van alles,
    domper!
    Beste meneer De Man,
    Wij vinden het zeer vervelend dat de gemaakte afspraken niet door T-Mobile zijn nagekomen. Op dit moment kunnen wij u niet telefonisch bereiken, maar we zullen het vandaag op een later tijdstip nogmaals proberen.
    T-Mobile klantenservice
    J.P. de Man.
    Tot me verbazing ben ik 18 oktober jl. als nog gebeld door een medewerkster van T-Mobile.
    En zij heeft wederom mij hele verhaal aangehoord en zou me een bos bloemen sturen voor het onnodige “leed” die ik had gehad.
    Heb zaterdag 20 oktober een bos bloemen met excuus mogen ontvangen.
    Dank je wel T-Mobile dat het als nog op een goede mannier is opgelost, ben daar blij om dat het toch nog kan een goede afloop.
    Hiermee is het dossier T-Mobile voor mij gesloten, naar tevredenheid.

J.P. de Man.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?