Opgelost door T-Mobile Mobiel: AFKOOP TOESTEL!!

Tess

Ik heb mijn toestel van T-Mobile afgekocht te weten op 14-10-2015 een bedrag van 126,63 is automatische afgeschreven van mijn rekening.
Nu krijg ik steeds een email dat ik mijn toestel nog niet naar T-Mobile heeft verzonden.
Op Facebook contact gehad alles hebben ze nagekeken en ik mocht de emails negeren want alles is betaald en het is klaar. Maar, nu 09-11-2015 weer een email met het bericht dat ik nu weer een bedrag moet betalen van 73,00 euro omdat ik het toestel niet heb terug gestuurd maar heb gehouden. Weer contact gehad en nu moet ik het IMEI nummer doorgeven. Echter geen idee wat dat is en het toestel heb ik niet meer in bezit. Gelukkig wel alle bewijzen maar hou op met die emails aub.

Geen email meer alles is betaald!!

T-Mobile
    Geachte mevrouw De Man-van Den Berg,

T-Mobile heeft naar aanleiding van uw bericht getracht telefonisch contact met u op te nemen. Immers, in sommige gevallen is het beter om middels een telefoongesprek direct de juiste oplossing te bieden en om door te vragen naar informatie die nog ontbreekt in uw bericht. Helaas was u niet bereikbaar. Kunt u aangeven wanneer u telefonisch bereikbaar bent?

Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
    Tess
    Via Facebook heb ik met T-Mobile gesproken als het nu goed is is alles afgehandeld. Tenminste dat hoop ik. Ben in de avond meestal bereikbaar.
    T-Mobile
    Geachte mevrouw De Man-van Den Berg,

Uit onze gegevens blijkt inderdaad dat alles nu is afgehandeld. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
    Tess
    Het heeft wat stress veroorzaakt bij mij maar hoop nu dan toch dat het zoals T Mobile zegt afgehandeld is.

Tess

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?