Klacht T-Mobile Mobiel: afrekening na opzegging

karin

Na opzegging (15-07-2013) krijg ik een belachelijk hoge rekening. Ik kan niet meer op de website om te kijken naar de gespecificeerde factuur. Ik bel klantenservice en zij zouden de factuur opsturen. Deze is nooit aangekomen. Hierna krijg ik een betalingsherinnering. en ik mail met incasso@t-mobile (22/8) met het verzoek om mij een gespecificeerde factuur te sturen. Deze krijg ik weer niet maar na enige tijd krijg ik wel weer een betalingsherinnering. Ik mail wederom met hetzelfde verzoek (8/9) en als antwoord krijg ik nu een afbeelding van de voorkant van de factuur met daarbij 15 euro voor de betalingsherinnering. Ik weiger om te betalen als zij mij niet kunnen aantonen waarom mijn laatste rekening ineens zo hoog is. Nu krijg ik weer een betalingsherinnering binnen en ben het een beetje zat.

een gespecificeerde factuur zonder extra kosten voor betalingsherinneringen

T-Mobile
    T-Mobile is reeds een onderzoek gestart naar aanleiding van uw klacht.
    T-Mobile zal zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie geven.
    Hiervoor zal u telefonisch worden benaderd. Ervaring leert dat dit prettiger communiceert en T-Mobile uw eventuele nieuw ontstane vragen meteen kan beantwoorden.
    T-Mobile Klantenservice
    karin
    Factuur van Juli gehad. Blijft raadsel waarom die opeens zo hoog was. In de 10 dagen die overbleven voordat mijn abbonnement werd omgezet (van 3/7-14/7) bel ik blijkbaar ook 51,17 buiten mijn i300 bundel. hier heb ik geen specificatie van gehad en ik blijf het zeer bijzonder vinden dat op het moment dat ik opzeg ineens zulke hoge kosten krijg. Je moet met een telefoonabbonnement vertrouwen op wat de provider zegt en ik kan dit nu niet meer controleren dus ik zal moeten betalen.
    T-Mobile
    Beste mevrouw Wouters, Vandaag hebben wij nogmaals uw klacht telefonisch besproken en hebben wij verdere uitleg kunnen geven.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?