Opgelost door T-Mobile Mobiel: Afschrijving enorm bedrag internet buiten bundel

Heleen2000

Over de maand december kreeg ik tot mijn grote schrik een rekening van 289,00 euro omdat ik buiten mijn bundel zou hebben ge-internet. In de eerste plaats ben internet ik weinig op mijn telefoon, en dan meestal WiFi. In de winkel waar ik mijn abonnement af heb gesloten heb ik duidelijk aangegeven dat ik het mij niet kan veroorloven geconfronteerd te worden met onverwachte hoge rekeningen. Ik ging -op advies- van een duur onbeperkt abonnement , voor een jaar naar een sim only Start 440 ofzo omdat ik niet zoveel mb 's zou gebruiken! Onverwacht hoge rekeningen, dat zou niet gebeuren want als ik te veel zou internetten zou ik niet extra gaan betalen maar mijn internet via telefoon zou gewoon langzamer worden. Van mogelijk internet buiten mijn bundel zou nooit sprake kunnen zijn.En dan wordt zonder enige waarschuwing zo'n enorm bedrag van mijn rekening afgeschreven terwijl ik het niet verwacht want mijn internet gebruik via mijn telefoon is niet anders geweest dan andere maanden.

Ik wil absoluut het bedrag boven mijn normale maandbedrag terug. Ik ben altijd zeer zorgvuldig met mijn financiën omdat ik mij dit soort dingen niet kan veroorloven. Zonodig wil ik daarna mijn abonnement uitbreiden maar ik vind dat dan niet kloppen met wat mij over mijn sim only verteld is in de winkel. Ik wil niet afgescheept worden.

T-Mobile
    Beste mevrouw Deyman,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    Heleen2000
    Goedenavond, ik heb jullie een ander telefoonnummer doorgegeven maar ik ben niet meer gebeld.
    Groet, Heleen Deymann
    Heleen2000
    Vandaag teruggebeld door een mevrouw van Tmobile. Ik kon goed mijn verhaal kwijt en de klacht is naar volle tevredenheid afgehandeld. Mevrouw was erg vriendelijk en klantgericht. Dank aan Tmobile.

Heleen2000

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?