Opgelost door T-Mobile Mobiel: Afsluiten pre-paid nummer aangeschaft bij Orange als onbeperkt geldig

Nora

Mijn pre-paid nummer is onlangs afgesloten aangezien ik het niet voldoende gebruikt zou hebben.
Ik heb echter mijn contract voor dit telefoonnummer origineel afgesloten bij Orange, en onderdeel van dit contract was dat het beltegoed onbeperkt geldig zou blijven. Dit was een voorwaarde van mij om dit contract aan te gaan; ik ben namelijk regelmatig voor langere tijd in het buitenland.

Afsluiting is volgens mij niet correct aangezien:
1) mijn afgesloten contract bij Orange aangeeft dat het beltegoed onbeperkt geldig zou blijven
2) mijn nummer gekoppeld is aan mijn bankrekening in Nederland. Ik kan dit alleen wijzigen door persoonlijk langs te komen; ik zit op dit moment in Australië, dus geen optie
3) ik heb geen enkel bericht van afsluiting ontvangen. Het had het wel zo netjes geweest als u mij hierover van tevoren geïnformeerd had. Temeer aangezien mijn contract met Orange een onbeperkt tegoed aangeeft en ik al jaren klant bij Orange / T-mobile ben

Heractiveren van mijn nummer en het beltegoed terug plaatsen

T-Mobile
    Geachte mevrouw Overkamp,
    T-Mobile Klantenservice
    Nora
    T-mobile heeft deze klacht netjes afgehandeld. Mijn nummer is op een nieuwe simkaart geactiveerd en naar mijn postadres in Nederland verzonden. Ze hebben ook een tegoed van 5 euro meegegeven.
    Dus waar de helpdesk van T-mobile mij niet kon helpen (of niet wilde helpen) is er via klachtenkompas toch een perfecte oplossing voor mijn probleem gekomen. Een goede service van T-Mobile!!! Op basis hiervan blijf ik zeker klant bij T-mobile

Nora

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?