Klacht T-Mobile Mobiel: Afwijzing abbonement NA goedkeuring.

Saavvcem

Ik heb op 29-06 een nieuwe aanvraag voor een abbonement gedaan.
Het betreft een 2-jarig abbonement met de Iphone X.
Toestel was volledig goedgekeurd en ik zou hem ophalen in T-Mobile winkel op Zuidplein.
Ik had echter niet gelezen dat er na 24 uur contact opgenomen zou worden om hem op te halen dus ik was al naar de winkel geweest.
Toestel lag nog niet klaar maar ze kon er wel alvast een mee geven aangezien alles helemaal rond was.
Moest alleen een pinbetaling van €0,01 cent doen en een bijbetaling van €130 dat was geen probleem echter stond er op mijn pas geen geld en aangezien het een bankieren rekeningen betreft hebben die geen stortings automaten dus kon het ook niet op mijn rekening storten. Zou dus pas na het weekend worden voor er geld op mijn rekening zou staan, aangezien ik op vrijdagavond was geweest.
De medewerker in de winkel zei dat het geen probleem was en dat ze dan de bestelling '' ERUIT '' zou halen, aangezien we toch maandag pas terug kwamen en dan konden we een nieuwe aanvraag doen en kregen we het toestel gelijk mee. Heb hier GEEN toestemming voor gegeven en voor ik het wist had ze hem ''verwijderd/geannuleerd''.
De volgende dag, zaterdag kreeg ik een sms van T-Mobile dat het toestel klaar lag. Nog geen 10 minuten later kreeg ik een bericht dat mijn bestelling geannuleerd was. ( Dit is dus waarschijnlijk de annulering geweest van de medewerker die hem uit het systeem heeft gehaald )
Toen op maandag naar de T-Mobile winkel geweest, toestel lag inderdaad klaar, verpakt met naam en al maar kreeg hem niet mee omdat hij geannuleerd was!
Natuurlijk een nieuwe aanvraag gedaan maar die werd meteen afgewezen.
Zo gaat het nu al een week door. Aantal keer opnieuw geprobeerd en word constant afgewezen, moest een formulier opsturen naar de klantenacceptatie, heb ik inmiddels gedaan maar wat ik me afvraag.
Hoe kan een abbonement goedgekeurd worden en door een fout van een medewerker van jullie zo uit het systeem gehaald worden waardoor ik nu geen toestelabbonement meer kan afsluiten?
Vind dit heel erg krom aangezien mijn toestel dus gewoon klaar lag in de winkel!
Met vriendelijke groet
C. Galin

Alsnog mijn bestelling accepteren.

T-Mobile Mobiel
    Beste meneer,

Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile
    T-Mobile Mobiel
    Beste meneer,
    Wij zijn telefonisch niet tot een oplossing gekomen. We kunnen u echter niet anders berichten. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw klacht op klachtenkompas te sluiten?
    Met vriendelijke groet, T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?