Opgelost door T-Mobile Mobiel: aktie samsung

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182290
Gebruiker
Henk
Datum
11 reacties

Details

De klacht

Op 22 augustus was ik met mijn vader (77 jaar) in de stad in Nijmegen. Mijn vader wilde al een geruime tijd een nieuwe telefoon en nu dat ik er bij was leek het hem een goed idee om een abonnement af te sluiten omdat ik precies weet hoe dat gaat. Mijn vader wilde een samsung s7 edge waarop ik hem vertelde dat hij net zo goed een s6 kon nemen omdat er niet zoveel verschil zat in de telefoon en deze een stuk goedkoper zou zijn. Hierop antwoordde mijn vader dat hij een s7 wilde omdat hij wist dat zijn kleinzoon graag de vr bril wilde hebben en hij deze dan erbij zou krijgen (dit wist hij omdat mijn broer die pas ook heeft gehad). Aangekomen bij de t mobile winkel in de Broerstraat in Nijmegen hebben we dan ook specifiek aan de verkoper gevraagd of deze aktie nog liep en deze zei ja. Nu blijkt ineens dat de aktie net een dag eerder afgelopen was. Na telefonisch contact met de klantenservice zouden die de winkel vandaag laten terug bellen. Helaas is dit niet gedaan!

De oplossing

Mijn vader voelt zich misleid en wilt nu wel gebruik maken van de aktie. Samsung doet dit niet meer omdat het dus een dag te laat was en het zou fijn zijn als t mobile zijn verantwoording pakt en alsnog een vr bril ter beschikking stelt.

11 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw/heer Van Geijn,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    Henk
    Datum
    Wachtende tot dat T Mobile contact opneemt.
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw/heer Van Geijn,
    Wij hebben u klacht uitgezet bij Samsung aangezien dit een actie is van Samsung zelf. Zodra wij terugkoppeling hebben ontvangen, wordt u uiteraard geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  4. Auteur
    Henk
    Datum
    Beste t Mobile. Het betreft wel een aktie van Samsung maar volgens mij ligt de fout toch echt bij jullie medewerker aangezien die ons op 22 augustus informeerde dat de aktie nog steeds liep terwijl de aktie bij Samsung op 21 augustus eindigde. We wachten af maar ik denk dat Samsung ook de fout bij jullie legt aangezien jullie medewerker dus niet goed op de hoogte was van de looptijd en ons verkeerd heeft geïnformeerd. Lijkt me jullie verantwoording op het op te lossen.
  5. Auteur
    Henk
    Datum
    Medewerker heeft meerdere malen op de aktie gewezen en uitgelegd hoe de aktie gedaan moest worden. Ook heeft de kleinzoon de bril uit mogen proberen. Jammer dat jullie je verantwoording niet gewoon nemen en ons nu van het kastje naar de muur lijkt te sturen. Ik ga er toch vanuit dat T Mobile als bedrijf dit netjes voor hun klant oplost ipv afschuiven aangezien de medewerker de fout heeft gemaakt in de winkel van t Mobile.
  6. Auteur
    Henk
    Datum
    5 dagen verder en nog steeds geen oplossing of reactie. Neem aan dat er toch wel al contact is geweest met Samsung ( Alhoewel de fout toch echt bij t-Mobile ligt)
  7. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw/heer Van Geijn,

    Wij hebben uw klacht geëscaleerd bij de manager van Samsung. Het spijt ons dat u hier zo lang op moet wachten. Wij houden u uiteraard op de hoogte.

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  8. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Van Geyn,

    Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u een e-mailbericht gestuurd. Wij gaan er vanuit dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  9. Auteur
    Henk
    Datum
    Beste t Mobile. Naar welk email adres want tot nu toe geen email ontvangen. Mvg
  10. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Van Geyn,

    Het e-mailbericht is gestuurd naar,

    h.w.van.geyn@xmsnet.nl

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  11. Auteur
    Henk
    Datum
    Prima oplossing van t Mobile en Samsung. Zeer tevreden!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Henk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy