Klacht T-Mobile Mobiel: Al 10 (INMIDDELS AL 11) weken aan het wachten op terugbetaling van €84,19

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 194752
Gebruiker
Annemariewiersma
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ik bestelde op 30/8 een iPhone 6Plus, met bijbetaling door mij van €84,19. Betaling is op 30/8 meteen door mij voldaan per creditcard. Ik heb die bestelling geannuleerd op 1/9 omdat ik toch een andere telefoon wilde. Ik heb mijn geld nog steeds niet terug.
Ik heb hierover gebeld op 28 september, 10 oktober, en al twee keer gechat: op 17 oktober en 2 november. Iedere keer een andere reden waarom ik nog steeds mijn geld niet terug heb, en iedere keer de toezegging dat het geregeld was en ik mijn geld zsm zou terugkrijgen. Ik wacht inmiddels al TIEN weken!
Bij de laatste chat kreeg ik “uit coulance” een korting op mijn volgende rekening voor een bedrag van € 48,98. Leuk, maar ik wil het volledig door mij betaalde bedrag gewoon terug.

De oplossing

Geld zsm terug naar mij overmaken

6 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    Annemariewiersma
    Datum
    Ik ben benieuwd.
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer/mevrouw

    T-Mobile heeft naar aanleiding van uw bericht getracht telefonisch contact met u op te nemen. Immers, in sommige gevallen is het beter om middels een telefoongesprek direct de juiste oplossing te bieden en om door te vragen naar informatie die nog ontbreekt in uw bericht. Helaas was u niet bereikbaar en heb ik uw voicemail ingesproken.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
  4. Auteur
    Annemariewiersma
    Datum
    Geachte,
    Ik heb inderdaad vandaag op mijn voicemail gehoord dat jullie zullen overgaan tot betaling van het volledige bedrag. Zodra ik het geld op mijn rekening zien staan zal ik uiteraard deze klacht afronden. Ik wacht dus af.
  5. Auteur
    Annemariewiersma
    Datum
    Ondanks jullie herhaaldelijke toezeggingen, heb ik het geld nog steeds niet ontvangen!! Ik wacht inmiddels al ELF weken op mijn geld, schandalig, T-Mobile!!!!!!!!
  6. Auteur
    Annemariewiersma
    Datum
    Heeft veel te lang geduurd voordat ik mijn geld terugkreeg, niet adequaat en zeer traag geholpen uiteindelijk.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Annemariewiersma
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?