Klacht T-Mobile Mobiel: beëindiging FLEX abonnement

Klachtnummer
# 136907
Gebruiker
robschort
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Mijn FLEX abonnement wordt binnen een maand vervangen door een (op termijn) duurder abonnement. Tevens vervalt mijn opgespaarde tegoed van 300 euro zonder compensatie!

De oplossing

Voortzetting van het FLEX abo.
Indien dat niet kan wil ik mijn opgespaarde tegoed gecompenseerd hebben.

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte meneer Schirtemeijer,

    Wij hebben naar aanleiding van uw bericht getracht telefonisch contact met u op te nemen. Helaas was u niet bereikbaar. Wij zullen het zo snel mogelijk weer proberen.

    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    robschort
    Datum
    Ze hebben helemaal niet geprobeerd nogmaals contact op te nemen. Ze hebben 1x gebeld zonder voicemail in te spreken.
    Slechte communicatie voor een dergelijk bedrijf. Zeer amateuristisch!
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Schortemeijer,

    op 11 novemeber 2015 hebben wij u telefonisch gepsroken naar aanleiding van uw melding. Helaas hebben wij uw klacht niet neer tevredenheid kunnen oplossen.

    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile



Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen