Klacht T-Mobile Mobiel: bedrag afgeschreven terwijl abonnement niet meer loopt

Stacey

Ben per 4 november overgegaan op andere provider met nummerbehoud. Heb dit ruim 3 maanden van tevoren aangegeven. Nu is het zo dat er gewoon via automatische incasso een volgende maand is afgeschreven voor de periode 3/11/13 tot en met 3/12/2013. Contact hierover opgenomen met de telefonische klantenservice. Krijg ik een vaag verhaal over eindrekening die pas eind december komt en dan krijg ik dat geld pas terug. Ik: "hoezo dan?" ik heb toch ruim op tijd aangegeven over te stappen? Waarom krijg ik die afrekening niet nu? Krijg ik weer zo'n vaag verhaal over dat het systeem zo werkt etc. Staat in de voorwaarden. Vraag ik waar ik dat dan kan lezen, weet ze niet! Lekker dan, grappig als je een week te laat bent, weet het systeem je feilloos te vinden en moet het stante pede worden overgemaakt. Maar als Tmobile een onjuiste automatische incasso doet, moet er hemel en aarde worden bewogen om dat geld wat gewoon van mij is, terug te krijgen en mag ik daar doodleuk bijna 6 weken op wachten.

geld direct terug storten bij constatering fout

T-Mobile
    Geachte mevrouw Van Gurp,T-Mobile heeft naar aanleiding van uw bericht getracht telefonisch contact met u op te nemen. Immers, in sommige gevallen is het beter om middels een telefoongesprek direct de juiste oplossing te bieden en om door te vragen naar informatie die nog ontbreekt in uw bericht. Helaas was u niet bereikbaar. Kunt u aangeven wanneer u telefonisch bereikbaar bent? Met vriendelijke groet
    T-Mobile Klantenservice
    T-Mobile
    Geachte mevrouw Van Gurp,Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en heeft u aangegeven dat u kalcht al opgelost is. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    Stacey
    Kreeg alleen mijn geld terug doordat ik het zelf via de bank heb laten terugboeken. Anders had ik tot eind december 2013 moeten wachten, bijna 6 weken dus!Kreeg hierna ook nog een email dat de automatische incasso was mislukt en als ik dat niet direct zou overmaken binnen 2 weken dan zou ik ook nog een boete krijgen van 15 euro. Ik heb weer telefonisch contact opgenomen en diegene die ik aan de telefoon had zei dat ik alle e-mails hierover verder kon negeren. Kortom hoop gedoe v mijn eigen geld

Stacey

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?