Opgelost door T-Mobile Mobiel: Bel tegoed kwijt na verlengen abonnement

Jos Kuppens

Ik heb in de winkel mijn abonnement omgezet naar een bij mijn passend belgedrag, ik wilde geen nieuw toestel. Ik ben nu mijn beltegoed kwijt, hiervoor heb ik wel betaald, dit is dus pure diefstal. T-Mobile zegt gewoon, moet je de algemen voorwaarden maar lezen, wordt met geen wordt gerept over de verantwoordlijkheid die het personeel heeft om mensen goed te informeren.

Reactie via e-mail (Sandra Veltmate)
Geachte heer Kuppens,

Bedankt voor uw e-mailbericht.

U geeft aan dat u het niet eens bent met het antwoord dat u gekregen heeft op uw voorgaande mail. Het is vervelend dat u in de T-Mobile Shop niet is meegedeeld dat uw beltegoed komt te vervallen bij de verlenging van uw abonnement. Ik vind het niet leuk om het u zo te moeten berichten maar het vervallen van het beltegoed staat vermeld in de algemene voorwaarden van uw abonnement. U als klant bent verplicht om de voorwaarden goed na te gaan voordat u een contract aangaat.

Mijn beltegoed retour

T-Mobile
    Geachte mevrouw Kuppens,Naar aanleiding van uw klacht heb ik u gemaild. Ik hoop uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelsot. Met vriendelijke groet,T-Mobile
    klantenservice
    Jos Kuppens
    Akkoord met de geboden oplossing

Jos Kuppens

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?