Opgelost door T-Mobile Mobiel: Bel tegoed kwijt na verlengen abonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 37722
Gebruiker
Jos Kuppens
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb in de winkel mijn abonnement omgezet naar een bij mijn passend belgedrag, ik wilde geen nieuw toestel. Ik ben nu mijn beltegoed kwijt, hiervoor heb ik wel betaald, dit is dus pure diefstal. T-Mobile zegt gewoon, moet je de algemen voorwaarden maar lezen, wordt met geen wordt gerept over de verantwoordlijkheid die het personeel heeft om mensen goed te informeren.

Reactie via e-mail (Sandra Veltmate)
Geachte heer Kuppens,

Bedankt voor uw e-mailbericht.

U geeft aan dat u het niet eens bent met het antwoord dat u gekregen heeft op uw voorgaande mail. Het is vervelend dat u in de T-Mobile Shop niet is meegedeeld dat uw beltegoed komt te vervallen bij de verlenging van uw abonnement. Ik vind het niet leuk om het u zo te moeten berichten maar het vervallen van het beltegoed staat vermeld in de algemene voorwaarden van uw abonnement. U als klant bent verplicht om de voorwaarden goed na te gaan voordat u een contract aangaat.

De oplossing

Mijn beltegoed retour

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Kuppens,Naar aanleiding van uw klacht heb ik u gemaild. Ik hoop uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelsot. Met vriendelijke groet,T-Mobile
    klantenservice
  2. Auteur
    Jos Kuppens
    Datum
    Akkoord met de geboden oplossing

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jos Kuppens
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen