Klacht T-Mobile Mobiel: BELACHELIJK! SCHROK ME KAPOT

Klachtnummer
# 154088
Gebruiker
Dani
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik kreeg zojuist mijn telefoonrekening. Tig keer hoger dan normaal, ik schrok me kapot. Bij het bestuderen van mijn telefoonrekening zijn er verschikkelijk hoge kosten voor een sms dienst telefuture4239 in rekening gebracht. Ik ken deze dienst niet en gelet op de tijden (allemaal hetzelfde) heb ik het gevoel dat hier iets niet in de haak is.
Graag zou ik zien dat telefuture4239 ophoudt met deze SMS dienst
Daarbij vind ik het ook bijzonder teleurstellend dat Tmobile haar klanten niet hiertegen beschermt. Dit had op moeten vallen.

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Kooijman,

    Vandaag hebben we uw klacht per e-mail beantwoord.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht op Klachtenkompas af te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Kooijman,

    We hebben uw klacht behandeld op 16 februari 2016.
    Wilt u zo vriendelijk zijn om uw klacht op Klachtenkompas te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen