Klacht T-Mobile Mobiel: belachelijke service van T mobile

MirandaWesley

T mobile wat een belachelijke service hebben jullie!
Er is 2 keer kosten in rekening gebracht van muziek download wat ik al helemaal niet doe want alles is GRATIS te downloaden via internet!
Vervolgens komt er €15,- boven op omdat de factuur van juli terwijl alles betaald was (iets te laat maar we hadden gebeld met de klantenservice en ons verhaal uitgelegd)
Klantenservice snapte het helemaal en zou uitstel geven zonder enige kosten voor afsluiting we hebben die zelfde week nog netjes de factuur betaald!
Vandaag op 3 oktober 2015 kijk ik in de brievenbus een factuur van T mobile met haarfijn €15,- administratie kosten erbij terwijl er heel duidelijk aan de telefoon gezegd werd dat er GEEN extra kosten erbij kwamen!

We hebben gebeld met het klantenservice en hun zeggen gewoon tsja die factuur is gewoon te laat ik zie wel dat er gebeld is maar die 15 euro moet gewoon betaald worden!

Hoe zit dat nou t mobile?
Er was toch echt duidelijk gezegd zonder extra kosten!!!!!!!

Dat de overige kosten worden kwijtgescholden wat niet van mij afkomt!!

T-Mobile
    Beste mevrouw De Keijzer,
    Ik heb u zojuist gesproken en uw klacht hopelijk naar tevredenheid opgelost. Wilt u zo vriendelijk zijn deze te sluiten?
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?