Klacht T-Mobile Mobiel: Bellen naar 14010 (gezamenlijke gemeente nummer) wordt gezien als service nummer.

Manodj

Ik heb een tijdje geleden gebeld naar gemeente Rotterdam via de gezamenlijke gemeente nummer (14010).
Bij mijn factuur overzicht zie ik nu opeens dat dit een servicenummer is waardoor ik extra kosten maak. Dit wordt tijdens het telefoongesprek niet gemeld cq. aangegeven.
Ik heb T-Mobile nog niet hiervoor benaderd, maar probeer via de weg een oplossing te vinden omdat ik in de toekomst vaker de gezamenlijke gemeente nummer (14010) moet bellen en dan telkens tegen hetzelfde probleem loop.

- Telefoon kosten voor bellen naar 14010 (Gezamenlijke gemeentenummer) moet als normale verbinding van mobiel naar vast worden berekend en niet als service nummer.
- Ik moet niet weer voor verassing komen te staan als ik weer naar de gezamenlijke gemeentenummer bel.

Beste klant,
    Hartelijk dank voor uw melding. U ontvangt van ons zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie.
    Beste meneer Ramcharan,
    Op de prijslijst behorende bij uw abonnement wordt het tarief benoemd van 14...- nummers. Deze worden buiten de belbundel berekend, plus de kosten van het betreffende servicenummer. In dit geval worden er geen extra kosten berekend, maar valt het nummer wel onder het tarief wat u buiten uw bundel betaald.
    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Beste meneer Ramcharan,
    Het klopt dat het tarief berekend wordt voor het bellen van mobiel naar vast. Dit is overigens hetzelfde tarief voor het bellen naar mobiele nummers. Overigens wordt ook door gemeentes verwezen naar de tarieven van de gekozen provider.
    T-Mobile klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?