Opgelost door T-Mobile Mobiel: Beltegoed 'verdwenen' na verlenging abonnement

Judith

In januari 2013 is het abonnement van Flex25 omgezet na verlenging naar ismart150 (Flex25 bestond niet meer). We hebben ons ervan laten verzekeren dat het beltegoed dat inmiddels was opgebouwd (ruim 1.000 euro!) behouden zou blijven met dit nieuwe abonnement, Flex25 was niet meer beschikbaar. Nu tot onze grote schrik en verbazing, komen we er inderdaad laat achter (we kijken niet elke maand omdat het tegoed ruim voldoende is) dat het opgebouwde tegoed meteen in februari 2013 'verdwenen' is.
Dit is toch wel zeer vreemd omdat in 2 T-mobile winkels in Eindhoven men ons ervan verzekerde dat het tegoed behouden zou blijven!
Graag jullie reactie!
Willem-Paul en Judith van Overbruggen

Graag het tegoed dat verdwenen is terugstorten, of een vergelijkbare oplossing.
Met de geboden oplossing van dhr. smit van de klantenservice: €15,- tegoed op de volgende factuur gaan wij niet akkoord. Een lachertje...

T-Mobile
    Beste meneer en mevrouw Overbruggen,Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    Judith
    Dank jullie wel voor de aangeboden oplossing en de snelle afhandeling.

Judith

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?