Klacht T-Mobile Mobiel: Beltegoed afgenomen door T-Mobile

Klachtnummer
# 137547
Gebruiker
Maurice
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb een Flex 25 abonnement sinds juni 2010 en heb op dit moment een beltegoed van € 370. T-Mobile wil het abonnement eenzijdig omzetten. Daar kan ik niet mee akkoord gaan. Ik gebruik dit met name wanneer ik in het buitenland ben (ook in Amerika en Canada).

De oplossing

Ik wil het opgebouwde tegoed of terug gestort krijgen op mijn rekening of dat ik het kan meenemen naar een nieuw abonnement of dat ik het over een langere tijd kan afbouwen dan nu het maandje wat me gegund is.

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum

    Geachte heer Clignett,

    Het spijt ons te vernemen dat u zich niet kunt vinden in het gedane voorstel. Helaas kunnen wij u niet anders berichten. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    Maurice
    Datum
    Het is helaas een stikken of slikken voorstel. Dat er niet nog een (extra) compensatie voor het opgebouwde beltegoed wordt gedaan valt me tegen.
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Clignett,

    Wij begrijpen dat dit niet het gewenste antwoord is. Wij kunnen u echter geen ander voorstel doen. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice
  4. Auteur
    Maurice
    Datum
    T-Mobile is niet tegemoet gekomen.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen