Klacht T-Mobile Mobiel: Beltegoed afgenomen door T-Mobile

Maurice

Ik heb een Flex 25 abonnement sinds juni 2010 en heb op dit moment een beltegoed van € 370. T-Mobile wil het abonnement eenzijdig omzetten. Daar kan ik niet mee akkoord gaan. Ik gebruik dit met name wanneer ik in het buitenland ben (ook in Amerika en Canada).

Ik wil het opgebouwde tegoed of terug gestort krijgen op mijn rekening of dat ik het kan meenemen naar een nieuw abonnement of dat ik het over een langere tijd kan afbouwen dan nu het maandje wat me gegund is.

T-Mobile

Geachte heer Clignett,

Het spijt ons te vernemen dat u zich niet kunt vinden in het gedane voorstel. Helaas kunnen wij u niet anders berichten. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

T-Mobile Klantenservice
    Maurice
    Het is helaas een stikken of slikken voorstel. Dat er niet nog een (extra) compensatie voor het opgebouwde beltegoed wordt gedaan valt me tegen.
    T-Mobile
    Geachte heer Clignett,

Wij begrijpen dat dit niet het gewenste antwoord is. Wij kunnen u echter geen ander voorstel doen. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

T-Mobile Klantenservice
    Maurice
    T-Mobile is niet tegemoet gekomen.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?