Klacht T-Mobile Mobiel: Beltegoed en SMS diensten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 147758
Gebruiker
Jan
Datum
4 reacties

Details

De klacht

1. Mijn abonnement van €7.50 met een beltegoed van €350,- is zonder overleg omgezet naar een ander abonnement.. Volgens T-Mobile is het aanbod wat gedaan is riant genoeg om dit te compenseren. Dit is gebeurd met een abonnement van €20 euro per maand wat ik 24 maanden voor €7.50 krijg. Ik zit echter niet te wachten op onbeperkt bellen, terwijl het vrij inzetten van beltegoed is verdwenen (voor mij belangrijk omdat ik bv. in het buitenland gebruik kon maken van dit tegoed om MB s te kopen. Deze mogelijkheid is er nu niet meer.
2. Een tweede klacht is dat voor €24,- aan SMS berichten op,mijn factuur stond. Waar dit vandaan komt is mij eenraadsel. Dit is ook gemeld en er wordt onderzoek gedaan.
Ik kwam er pas achter toen ik de factuur zag, inmiddels is er ook in de lopende periode weer 12 euro afgeboekt. Het betreft Telefuture 4239.

De oplossing

1 Een bevredigende oplossing voor het verlies van € 350 beltegoed.
2 Restitutie van de afgeboekte SMS diensten (€24 + €12)

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste heer van de Wassenberg,

    Dank u wel voor uw melding. Wij hebben uw akkoord ontvangen en zullen onderzoeken of de kosten terecht zijn. U ontvangt daarna binnen 2 weken een terugkoppeling.

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    Jan
    Datum
    Ik ben blij met de afhandeling van mijn klacht betreffende de SMS diensten. T-Mobile verrekend het betaalde bedrag met de volgende factuur. Wat betreft het beltegoed is er nog geen reactie.
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste heer van de Wassenberg,

    Dank u wel voor uw reactie. WIj kunnen u echter geen ander aanbod doen, dan welke wij reeds gedaan hebben. Uw Flex abonnement is omgezet naar Onbeperkt Bellen binnen NL en 120 minuten in de EU (zone 1 landen) voor 7,50 per maand voor een periode van 24 maanden. Normaal zou u voor dit abonnement 20,- euro per maand dienen te betalen, wij geven u dus een korting van 12,50 euro per maand.

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice.
  4. Auteur
    Jan
    Datum
    Ik blijf het raar vinden dat een abonnement met vrije keus voor wat het inzetten van beltegoed (voor mij bv. Aankoop van MB's) wordt omgezet naar onbeperkt bellen. Als ik nu in het buitenland MB's wil aanschaffen komt dat bovenop mijn huidige bundel.
    Nogmaals, ik ben wel tevreden over de afhandeling van de onterechte afschrijvingen van de SMS diensten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen