Klacht T-Mobile Mobiel: beltegoed kwijt na eenzijdige omzetting abonnement

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 137462
Gebruiker
Akkie64
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op maandag 2 november 2015 kreeg ik via de mail bericht dat mijn huidige T-mobile abonnement wordt omgezet. Het beltegoed dat ik heb wordt omgezet naar onbeperkt bellen en sms-en in Nederland. Bij navraag in de T mobile shop in Doetinchem wordt mij verteld dat dit beltegoed dan ‘weg ’is. Daar ga ik niet mee akkoord.
Ongeveer 5 jaar geleden heb ik dit abonnement (goedkoopste variant) afgesloten omdat ik van tevoren al wist dat ik niet veel zou bellen/sms-en. Dat bleek ook zo te zijn, want inmiddels is mijn beltegoed behoorlijk opgelopen. (bijna 700, 00 euro) Het beltegoed zou altijd van mij blijven. Heb reeds brief en mail gestuurd naar T-mobile.
Ik zie graag mijn beltegoed teruggestort op mijn rekening, het is per slot van rekening mijn beltegoed en mijn geld!Of laat T-mobile een andere aanbieding/oplossing doen/geven, waarbij jij je als klant geen melkkoe voelt!MVG,
Anneke Zoethout,
Het Soerlant 11,
7021 NC Zelhem.

De oplossing

Zie omschrijving klacht.

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Zoethout,

    Uit onze gegevens blijkt dat u onlangs contact heeft gehad met onze klachtenafdeling, over de omzetting van uw abonnement. T-Mobile beschouwt uw klacht dan ook als afgehandeld. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    Akkie64
    Datum
    Het klopt dat ik met de klantenservice contact heb gehad, ik heb hier ook nogmaals mijn ongenoegen laten blijken. Het kan niet zo zijn dat mijn (bijna) 700 euro in rook opgaat en dat T-mobile net doet alsof hun neus bloedt!Het is een eenzijdige actie en ik vind dat T-mobile met een beter voorstel moet komen..Het vervelende is dat als ik mijn abonnement opzeg sowieso al mijn rechten verspeel. Hier wordt een spel gespeeld waar ik geen pion in wens te zijn!
    Anneke Zoethout.
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Zoethout,

    Het spijt ons te vernemen dat u zich niet kunt vinden in het gedane voorstel. Helaas kunnen wij u niet anders berichten. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  4. Auteur
    Akkie64
    Datum
    T-mobile neemt mijn klacht ter kennisneming aan en biedt geen oplossing/alternatief. Als er zo met klanten wordt omgegaan zien wij (als trouwe abonnees) ons genoodzaakt om binnen een afzienbare tijd ons abonnement op te zeggen, dit geldt voor zowel mijn zoon als mij. Jammer T-mobile....gemiste kans....Ik denk dat er meer klanten zijn die ons zullen volgen.Anneke Zoethout.
    p.s. wellicht gaan wij nog naar Radar/Consumentenbond.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Akkie64
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen