Klacht T-Mobile Mobiel: Beltegoed kwijt

Klachtnummer
# 138166
Gebruiker
GB
Datum
1 reactie

Details

De klacht

T-Mobile wijzigt ongevraagd mijn abonnement, waardoor ik een beltegoed van bijna 200 euro van mij huidige Flex 15 sim only 07 kwijt raak.
ik heb juist voor de Flex 15 gekozen omdat je altijd je beltegoed meeneemt.

De oplossing

Wil dat mijn tegoed van 206 euro verrekend wordt met een nieuw af te sluiten abonnement of mijn beltegoed terug ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Beumer,

    Het spijt ons te vernemen dat u zich niet kunt vinden in het gedane voorstel. Helaas kunnen wij u niet anders berichten. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen