Klacht T-Mobile Mobiel: Beltegoed T-Mobile

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 142834
Gebruiker
Aloijs Brok
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Mijn Flex 15 SIM only 90 beltegoed ad € 656 vervalt in verband met het stopzetten van dit abonnement.
Nieuw aanbod past mij niet.
Het lijkt goed maar is het niet.
Zeker niet de "verborgen" prijsverhoging van meer dan 100% na twee jaar.
Probleem is ook bellen buiten de EU.
Daarvoor was het tegoed bedoeld.
T-Mobile wijst uitbetaling af.

De oplossing

Uitbetaling van het tegoed

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Brok,

    Vandaag hebben wij u klacht telefonisch besproken. Helaas hebben wij uw klacht niet naar tevredenheid kunnen oplossen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

  2. Auteur
    Aloijs Brok
    Datum
    De telefonische bespreking duurde 30 seconden en was de mededeling dat er niets mogelijk was.
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste heer Brok,

    Het spijt ons te vernemen dat u zich niet kunt vinden in het gedane voorstel. Helaas kunnen wij u niets anders berichten. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  4. Auteur
    Aloijs Brok
    Datum
    De klacht wordt niet volgens mijn voorstel afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Aloijs Brok
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?