Mijn Flex 15 SIM only 90 beltegoed ad € 656 vervalt in verband met het stopzetten van dit abonnement. Nieuw aanbod past mij niet. Het lijkt goed maar is het niet. Zeker niet de "verborgen" prijsverhoging van meer dan 100% na twee jaar. Probleem is ook bellen buiten de EU. Daarvoor was het tegoed bedoeld. T-Mobile wijst uitbetaling af.
De oplossing
Uitbetaling van het tegoed
4 reacties
Auteur
T-Mobile
Datum
Geachte heer Brok,
Vandaag hebben wij u klacht telefonisch besproken. Helaas hebben wij uw klacht niet naar tevredenheid kunnen oplossen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?
Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile
Auteur
Aloijs Brok
Datum
De telefonische bespreking duurde 30 seconden en was de mededeling dat er niets mogelijk was.
Auteur
T-Mobile
Datum
Beste heer Brok,
Het spijt ons te vernemen dat u zich niet kunt vinden in het gedane voorstel. Helaas kunnen wij u niets anders berichten. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.
Met vriendelijke groet, T-Mobile Klantenservice
Auteur
Aloijs Brok
Datum
De klacht wordt niet volgens mijn voorstel afgehandeld.
Uiteindelijke oplossing
Auteur
Aloijs Brok
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.