Klacht T-Mobile Mobiel: Ben niet tevreden met de i phone 5s

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 257718
Gebruiker
A. Wetering
Datum
1 reactie

Details

De klacht

We hebben al een paar maanden geen internet verbinding. We betalen er wel voor. Zijn al een paar keer naar de winkel geweest maar elke keer zeggen ze wat anders maar doen niks.Thuis met wifi zijn er weinig geen problemen waarom doet het internet het wel op wifi en niet op 4G waar we voor betalen.

De oplossing

zou graag dat het product vervangen wordt door een goede I Phone 5s

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    A. Wetering
    Datum

    Ik vind het geen goede zaak want T Mobile de klacht niet serieus neemt. Nou heb ik via een ander het grootste probleem al opgelost.
    Maar de batterij blijft heel erg slecht.
    T Mobile haar klant gerichtheid is wel heel erg slecht daar geef ik nog geen 1 voor.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. Wetering
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is niks aangeboden heb zelf iemand gevonden die het voor een redelijke prijs heeft opgelost. Maar hij zij ook dat de batterij van de i Phone 5s slecht zijn maar daar doen ze ook niks mee. Vindt het een hele slechte service van T mobile als ze vragen naar de service van T mobile geef ik niet meer dan een 1. Heb helemaal geen ene reactie van ze gehad zeer slecht.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen