Klacht T-Mobile Mobiel: Ben teleurgesteld

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 372771
Gebruiker
Bedroefd
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Net in de shop van t-Mobil geweest voor verlening van twee toestellen. Werd gewezen op aanbieding tablet Huawei voor trip euro in de maand.
Maar aan de andere kant lag een Samsung tablet voor 14.50 per maand min 2.50 korting meerdere gebruikers t-Mobil word dan. 12.50.
Stond op het kaartje naast de tablet. Toen ik het vroeg gingen ze kijken maar was duurder en kwam met korting op euro per maand. Haalde gelijk het kaartje weg en zei kan je een hoesje er gratis bij geven?????
Volgens mij is het toch de bedoeling wat er op het kaartje staat daar moet je het voor verkopen?
Ik hoor graag van u.
Was net in het stadshart zoetermeer.
Promenade 5
2711 AL Zoetermeer.

Met vriendelijke groet,

Een teleur gestelde klant

De oplossing

Voor de prijs wat er op het kaartje stond voordat weggehaald werd.
Toen ik zei dat ik intresse had voor de Samsung tablet I.p.v de Huawei.

1 reactie

  1. Auteur
    Bedroefd
    Datum
    Foutje in de derde zin. Moet tien euro zijn.
    En 14.50 min 2.50 zou 12.00 euro per maand worden voor de Samsung tablet.
    Had het iets te snel getypt.
    Sorry......

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bedroefd
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb tot op heden nog niets van ze gehoord. Nu morgen een week geleden gestuurd. Heb navraag gedaan en er werd gezegd dat wat er geprijsd staat je dat ook voor dat bedrag moet verkopen? Dus ben nog in afwachting. Ook via de site van t-mobile kom je niet bij klanten service. Ze maken je het heel moeilijk om een klacht in te dienen via de computer. Een brief schrijven. Erg ouderwets toch????
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?