Opgelost door T-Mobile Mobiel: benadering ongewenst

RJ

Ik heb een contract bij t-mobile tm juli 2014, toch benaderde t mobile me toen ik aan het winkelen was, omdat ik zo,n goede klant was mochten ze vervroegd mijn contract verlengen en kon een i phone 5 krijgen 64 gb met bijbetaling 109 euro. Ik vertelde de man dat ik nog contract had tm 2014 maar dat was geen probleem. Hij stuurde de aanbieding per mail. Nadat ik navraag had gedaan bleek dat die vogel me aantal dingen niet had verteld en ook niet in de aanbieding had gezet. Ten eerste krijg je een boete omdat je je contract vroegtijdig verlengt, schandalig want hun benaderen mij en niet omgekeerd. En dan loopt je contract door tm 2016 en dat voor 50 euro per maand iets wat ook niet verteld werd in de aanbieding en aan de telefoon. Ik vind dit gewoon oplichting en zeer ongewenst want dat flikken ze ook met jonge mensen en ze brengen ze op die manier in de problemen. Heb dit ook aangekaart bij de opta

Geef het contract maar af zoals jullie het in de mail hebben gezet dus zonder boete en abbonement gewoon aflopend in 2014

T-Mobile
    Beste klant, Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    RJ
    wel geaccepteerd en heb punten cadeau gekregen om iets uit te zoeken uit de cataloges. Mijn i phone koop ik wel in de i phone store maar blijf wel bij mijn besluit de mijn abonnement een aflopende zaak is en dat ik niet ga verlengen bij ze. Meer haal je er toch niet uit want met die i phone zullen ze echt niet afkomen

RJ

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?