Opgelost door T-Mobile Mobiel: benadering ongewenst
Details
De klacht
Ik heb een contract bij t-mobile tm juli 2014, toch benaderde t mobile me toen ik aan het winkelen was, omdat ik zo,n goede klant was mochten ze vervroegd mijn contract verlengen en kon een i phone 5 krijgen 64 gb met bijbetaling 109 euro. Ik vertelde de man dat ik nog contract had tm 2014 maar dat was geen probleem. Hij stuurde de aanbieding per mail. Nadat ik navraag had gedaan bleek dat die vogel me aantal dingen niet had verteld en ook niet in de aanbieding had gezet. Ten eerste krijg je een boete omdat je je contract vroegtijdig verlengt, schandalig want hun benaderen mij en niet omgekeerd. En dan loopt je contract door tm 2016 en dat voor 50 euro per maand iets wat ook niet verteld werd in de aanbieding en aan de telefoon. Ik vind dit gewoon oplichting en zeer ongewenst want dat flikken ze ook met jonge mensen en ze brengen ze op die manier in de problemen. Heb dit ook aangekaart bij de optaDe oplossing
Geef het contract maar af zoals jullie het in de mail hebben gezet dus zonder boete en abbonement gewoon aflopend in 2014Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.