Opgelost door T-Mobile Mobiel: bereikbaarheid niet kunnen bellen of gebeld worden

groenendaler15

al 3 weken slechte/geen bereikbaarheid in Dronten 8251 ST camping Wisentbos.
Door klantenservice amper geholpen terwijl men daar weet dat het aan een mast ligt. 4 g allen internet slecht bereik met 2g
Er komt geen oplossing , we hebben 2 x een onbeperkt abo en betalen daar ruim 80 euro per maand voor.
In deze corona crisis is bereikbaarheid een must.

Vandaag een oplossing / reparatie uitvoeren aan de mast zodat wij op deze camping weer goed bereikbaar zijn.
Anders het laten vervallen van onze abo's en en de betaling stop zetten zodat wij naar een andere provider kunnen overstappen.

T-Mobile Mobiel
    Beste meneer/mevrouw,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen op korte termijn contact met u op.
    Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile
    T-Mobile Mobiel
    Beste meneer/mevrouw,
    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om de klacht te beoordelen en te sluiten?
    Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile
    groenendaler15
    De beide abonnementen zijn gestopt, maar verder geen bevestiging over compensatie van een maand geen telefoon en internet. Daarnaast hebben wij 2x 25 euro aansluitkosten moeten betalen. Dat wij moesten overstappen was niet onze schuld. Zodra dit netjes is afgehandeld zullen wij de klacht intrekken.
    Met vriendelijke groet
    L. Van der Werf
    groenendaler15
    Gisteren 26 maart de toezegging gekregen dat wij beiden 1 maand abo kosten terug krijgen . Dit via mevrouw Siry Emanuels van T-Mobile.
    Dit is een goede oplossing voor ons maand lang durende problemen met de verbinding , een mast die verkeerd staat, die al bekend was bij T-- mobile.

Ook de consumenten bond met deze klachtensite geef ik een HEEL GROOT compliment voor de bemoeienis met ons probleem. KLASSE.Ook de oplossing van T mobile is een pluim waard.

groenendaler15
Dankzij klachtenkompas heeft T-mobile onze klacht afgehandeld. We konden overstappen zonder boete naar Vodafone en hebben inmiddels de betaling over de maand maart terug ontvangen. Ik heb het gevoel dat dit dankzij klachtenkompas is gedaan. Voor de rest complimenten aan T-mobile voor deze snelle afhandeling.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?