Klacht T-Mobile Mobiel: Berekende inflatiecorrectie

Klachtnummer
# 61168
Gebruiker
E.A. Benard-slootweg
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Kortgeleden kwam ik erachter dat ipv 37,50 per maand ruim 40,00 wordt geïncasseerd voor mijn telefoonabonnement.. Na twee keer bellen met de klantenservice werd mij meegedeeld dat enige tijd geleden een inflatiecorrectie doorgevoerd is. Ik ben hier bij het afsluiten van het abonnement niet van op de hoogte gesteld en heb ook nooit een email of brief hierover ontvangen. Hierdoor ben ik van mening dat deze bedragen ten onrechte in rekening zijn gebracht en verzoek om terug betaling van het te veel betaalde bedrag.

De oplossing

Ik wil graag compensatie dmv verrekenen van het door mij te veel betaalde bedrag.

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Benard-slootweg,
    Wij hebben uw opmerking over de inflatiecorrectie ontvangen. U ontvangt binnen 5 werkdagen onze reactie.
    Groeten, T-Mobile
  2. Auteur
    E.A. Benard-slootweg
    Datum
    Ik wacht uw oplossing af

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen