Klacht T-Mobile Mobiel: beschadigd toestel door dynafix,word niet gerepareerd binnen garantie!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 156160
Gebruiker
Erikschouten
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Toestel nieuw gekocht en meteen een hoesje bij gekocht,screenprotecter ect
Hoesje zorgd voor krassen:was bekend bij de winkel desondanks niet aan mij gemeld!
Konder er helaaas niet aan doen.
Intussen al een maal gerepareerd en retour gekregen.
Weer kapot.. ik wilde t nu via mn verzekering toen en dan meteen t hoesje opgeven.
Helaas: mijn verzekering was door t mobile niet omgezet!
In de winkel wilde men toch nog proberen me te helpen en t toestel op te sturen.
Bericht van t mobile:t word niet vergoed,dynafix zegt t is door vallen of stootschade het niet word vergoed.
In de foto's die ik erbij kreeg wat het al meer beschadigd aan de onderzijde!
mn magneetstripje voor mn externe lenzen was er zelfs vanaf !!(zit aan de onderzijde bij de camara)
en de reparatie waarvoor hij in eerste instantie weg moest was niet eens doorgegeven!
ook had ik mijn hoesje er extra bij gedaan..staat in de papieren: geen accesoires bijgevoegd.
nu ook nog betalen om het terug te kunnen krijgen??

De oplossing

Dat ik mijn toestel gerepareerd retour krijg!
of mijn toestel ongerepareerd: ga ik wel naar een apple store en ruil mn daar om..maar dan ben ik ook metaan bij de eerste gelegenheid weg bij tmobile ,ben al sinds 2008 klant..en dan word je zo behandeld??: een schande is het!!!!!

6 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Schouten,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    Erikschouten
    Datum
    bedankt voor uw telefoontje,
    ik had wel nog een vraag: de kosten die ik reeds heb gemaakt: kunnen die verrekend worden met wat ik bij moet betalen voor een ander toestel?
    mvg erik
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Schouten,
    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Een verrekening is echter niet mogelijk. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  4. Auteur
    Erikschouten
    Datum
    wij zijn tot een oplossing gekomen ja...wat het toestel betreft.
    U zei ook als ik nog met vragen zat contact op te nemen.
    Dat doe ik dus bij deze.
    In de winkel is dat wel mogelijk..in de vorm van korting op mn abonnement kosten;dan kan dat via jullie toch ook?
    mvg erik
  5. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Schouten,
    Zoals eerder aangegeven is hetgeen u wenst niet mogelijk.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  6. Auteur
    Erikschouten
    Datum
    t mobile erkend zelf dat het reparatiebedrijf onkundig heeft gehandeld en is het niet eens met het bedrijf...net als ik.
    Toch moet ik aan dat bedrijf de kosten betalen: ik heb niet gekozen voor dat bedrijf,dat dat T mobile zelf...extra kosten zouden voor T mobile moeten zijn en niet voor de consument!
    En zeggen dat dit niet mogenlijk is is de grootste onzin: In de winkel werden al gedeeltelijk deze gemaakte kosten gedeeltelijk vergoed in de vorm van korting op het abonnement!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Erikschouten
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen