Klacht T-Mobile Mobiel: Betaald voor niet geleverde diensten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 284927
Gebruiker
Tmobileishopeloos
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik had eerst een abonnement bij Vodafone thuis de diensten zijn overgenomen door Tmobile thuis
Ik heb in juni hoge bel kosten genaakt dit betekend uit veiligheid dat mijn huistelefoon op blokkade gezet word
In juli zou deze blokkade opgeheven moeten worden
In juni toen ik naar vodafone belde kreeg ik noet meteen te horen wat de oorzaak was dat ik niet meer kon bellen met mijn huis telefoon
Ik kreeg het advies om een nieuwe huis telefoon te kopen
Omdat ik in de schuld sanering zit heb ik niet de mogelikheid om dit soort dingen meteen te kopen in september kreeg ik van mijn moeder een telefoon
Deze heb ik aangesloten en mog steeds werkte het niet ik dacht dat haar tiestel het niet deed maar toch weer gebeld naar toen T mobile ook toen kreeg ik antwoord dst alles bij hun werkt ik toch naar mijn toestel moet kijken
In nivember had ik iiteindelijk een telefoon kunnen kopen een nieuwe bij de gamma. Na het aansluiten daarvan kreeg ik nog steeds geen gehoor. Ik weer naar T mobile bellen en geloof me je wacht echt langer dan een half uur en na het vertellen van mijn verhaal kwam naar voren dat er een blokkade erop gezet is omdat mijn telefoonkosten biven de 200 was
Ik snapte er toen niks van omdat de blokkade voor 1 maand zou zijn en niet voor 5 maanden
De medewerker verzekerde mij dat ik via de mail op de hoogte gebracht zou worden over de opheffing
Na een week nog niks gehoord te hebben heb ik weer gebeld en weer na 1 iur wachten uiteindelijk de bevestiging gekregen dat voor het einde van de dag de blokkade eraf gehaald zou worden
Ik heb meteen een brief gestuurd dat ik wel iedere maand 15 euro betaal voor diensten die geblokkerd waren en ook nog onterecht. Helaas na 3x mailen nog steeds geen reactie en als je belt dan willen ze alles per mail ontvangen
Het gaat mij niet eens om het bedrag maar op de manier hoe ze met mensen omgaan en niet eens een excuus sturen dan zou ik er genoegen mee nemen. Want als ik te laat ben met betalen gaan ze me wel afsluiten en aansluit koste.mn verhalen

De oplossing

Het liefdt wil ik dst de kosten die ik betaald heb 6x15 eur vergoed word en ze mogen mij wel voor de komende 6 maanden korting geven en het aller belangrijkste een excuus maken

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,

    Helaas hebben wij op dit moment nog geen terugkoppeling voor u. Excuses voor deze vertraging. Wij komen hier z.s.m. op terug!

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    Tmobileishopeloos
    Datum
    Het is nu weer een half jaar geleden en nog steeds doet Tmobile hier zo laks over om geen antwoord te geven ze blijven tijd rekken!!!!!1
  4. Auteur
    Tmobileishopeloos
    Datum
    Nog steeds geen reactie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tmobileishopeloos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Belachelijk dat ik nog steeds mijn klachten moet volgen en ook nog voor een oplossing moet zoeken maar niemand die mijn klacht bekijkt of reageert klachten kompas zelfs ook niet ik hou er maar mee op want blijkbaar kan niemand iets zeggen en of reageren blijkbaar moet je heel veel geld hebben om een advocaat te nemen en dan word je in eens wel serieus genomen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen