Klacht T-Mobile Mobiel: betaalde sms-berichten ongewenst

Klachtnummer
# 6297
Gebruiker
Pascale Gerard
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste T-Mobile,
ik maak gebruik van deze weg om wederom mijn klacht te uiten tav twee zaken: eerst het groot aantal aan betaalde sms-diensten die ongevraagd zijn binnengekomen en die geleid hebben tot hoge telefoonkosten en het niet vervangen van mijn kapotte toestel gedurende de 4 weken lang reparatie. Inmiddels heb ik u een aantal klachtenbrieven gestuurd en het geld teruggeboekt omdat ik deze sms-diensten nooit bewust heb aangevraagd. Tot nu toe heb ik van uw kant nog geen reactie gekregen. Ik heb daarom gevraagd om het beeindigen van het abonnement contract.
Ik hoor graag hoe u mij tegemoet komt in deze zaak. Ik verwijs u naar mijn brieven.
Met vriendelijke groet,
Mw. Gerard
Radboudstraat 37 rood
2025 BJ Haarlem

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen