Klacht T-Mobile Mobiel: Bij afloop contract kortingen weg meer betalen en automatisch verlengd

Klachtnummer
# 358917
Gebruiker
Theo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds januari 2017 een 2 jarig abonnement bij T-mobile zakelijk voor 44,72 excl BTW pm en afbetaling van toestel. Toen in januari dit jaar het abonnement afliep vielen de kortingen weg, het toestel was afbetaald en de kosten werden 62,40 excl BTW pm. Ik kreeg geen enkel bericht hiervan of een aanbieding voor een nieuw abonnement. Een sim only kost normaal zo’n 18 euro excl. BTW pm. Nogal een verschil dus.

De oplossing

Ik ben tevreden als t-mobile vanaf 15 januari 2019 met terugwerkende kracht alsnog een sim only abonnement berekend.

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste heer,
    Wij hebben elkaar gesproken over uw klacht m.b.t. een ander abonnement welke helaas inmiddels is opgezegd. Daar heb ik een kleine coulance doorgevoerd.
    Ik wil u vriendelijke vragen deze klacht af te sluiten.
    Met vriendelijke groeten,T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen