Klacht T-Mobile Mobiel: Bijverkoop telefoonverzekering tmobile

# 420813
Miranda

T-Mobile verkoopt een telefoonverzekering bij een abonnement. Als ik bel naar CHUBB word ik telkens doorgestuurd naar een ander telefoonnummer, waar ik een computerstem aan de lijn krijg, die aangeeft dat opzeggen alleen online mogelijk is. Als ik vervolgens via de website de verzekering wil opzeggen, wordt er gemeld:

Er is geen polis geregistreerd met dit nummer.

Daarna met tmobile gebeld,zij kunnen niets voor mij betekenen, als ik tegen de telefoniste zeg dat ik al lang klant ben ik 3 abonnementen heb en vraag om mij te helpen dan vraagt ze mijn gegevens en verbreekt daarna de lijn. Zeer slechte service van tmobile wel de lusten maar niet de lasten.

graag spoedig een oplossing.

Klantenservice T-Mobile

Klantenservice T-Mobile

Beste mevrouw Jacobs,

Allereerst mijn excuses voor de slechte ervaring met de klantenservice.

Ik heb meermaals geprobeerd u te bereiken, maar dat is helaas niet gelukt. Daarnaast is er helaas geen emailadres van u bekend bij T-Mobile, vandaar dat ik u via deze weg informeer.

T-Mobile kan namens u geen opzegging uitvoeren bij CHUBB verzekeringen. U kunt CHUBB telefonisch bereiken op het telefoonnummer 0348-462813 (van maandag t/m zaterdag tussen 9:00 en 20:00 uur) of door een emailbericht te sturen aan vraag.t-mobile@chubbverzekering.nl.
    Om u goed te kunnen helpen heeft CHUBB uw polisnummer nodig, deze kunt u terugvinden in de omschrijving van uw maandelijkse afschrijving.

Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Sjoerd
    T-Mobile Klantenservice
    Miranda
    Klacht is inmiddels door Chubb opgelost

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

2. Stuur een juridische brief