Klacht T-Mobile Mobiel: blackberry niet gerepareerd

J zeelenberg

Had eerder een klacht ingediend over het niet repareren van mijn blackberry. Kreeg netjes vanaf deze site dat T-mobile verzocht met hen contact op te nemen. Zaak was dat ik 4 keer de blackberry heb opgestuurd omdat die kapot was en de laatste keer kreeg ik het antwoord, dat er waterschade was. Toestel was na de laatste "reparatie'in hetzelfde doosje weer terug gestuurd.
Klantenservice gaf aan dat ik een second opinion kon laten doen in Rijswijk.
Men gaf wel aan dat het vreemd was dat deze schade de eerste keren niet ontdekt was, maar ja ook de postbode kon in de regen hebben gelopen. Ben inmiddels 36keer doorverbonden en de laatste keer gaf men aan dat het allemaal niet zo netjes was en dat ik voor alle moeite 20 euro terug kreeg aan belvergoeding. Toestel werd echter niets meegedaan, want zo gaf men aan, zelfs na een jaar kan die waterschade pas zijn doorgewerkt????????

Kortom een bijzonder slecht service,.

vervangend toestel of een gelijkwaardig toestel

T-Mobile
    Beste meneer Zeelenberg, In ons laatste bericht, hebben we u gevraagd om uw bereikbaarheid door te geven, zodat er contact met u opgenomen kon worden door een specialist. Hier hebben we geen reactie op ontvangen. Kunt u dit alsnog aan ons doorgeven aub?Met vriendelijke groet
    T-Mobile
    Beste meneer Zeelenberg, Uit onze gegevens blijkt dat u inmiddels telefonisch contact heeft gehad met een T-Mobile Specialist. Wij vertrouwen erop dat onze medewerkers u volledig hebben kunnen informeren.Wilt u zo vriendelijk zijn om uw klacht op klachtenkompas af te sluiten. Met vriendelijke groet
    J zeelenberg
    Heb inderdaad contact gehad met de klantenservice, maar je loopt daar tegen een betonnen muur aan. Men blijft beweren dat er waterschade moet zijn ontstaan na de laatste reparatie, terwijl ik de blackberry direct in hetzelfde doosje heb terug gestuurd. Men geeft nu weer aan, dat dit twee weken later is geweest. 100 keer doorverbonden en krijg ik 20 euro belvergoeding, maar het toestel wordt nioet vervangen of gerepareerd. Verzocht wel de klacht weg te halen, niet dus
    T-Mobile
    Beste meneer Zeelenberg, Dank u voor uw reactie. U bent gister gebeld door een specialist op dit gebied. Door deze specialist is u ook aangeboden de foto's waarop de betreffende waterschade te zien is, op te sturen. Deze wilde u niet hebben. Met vriendelijke groet
    J zeelenberg
    Het klopt inderdaad dat een van de medewerkers heeft gereageerd. Het gaat mij ook niet om de foto's, maar als ik een "gerepareerde telefefoon" terug gestuurd krijg en die werkt niet, is hij m.i niet gerepareerd. Als ik hem direct terug stuur, krijg ik het antwoord dat misschien de postbode in de regen heeft gelopen. Dat is denk ik onzin. Ik ga op een telefoon van 100 euro niet een 2e opinion doen, wat 65 euro kost. Voor mij een duidelijke les: Snel weg bij T-mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?