Klacht T-Mobile Mobiel: Blokkade in buitenland bij nieuwe klant

Klachtnummer
# 182341
Gebruiker
J.B.T. Suringa
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 8-8-2016 is mijn jaar-abonnement bij u in gegaan. Tussen 15 en 20 augustus was ik voor een korte vakantie in Waldbröl in Duitsland. Ik kon in Duitsland niet bellen, SMSen en de meeste tijd ook niet internetten. Uw helpdesk was slecht bereikbaar met wachttijden van meer dan een uur.
Terug in Nederland bleek dat er een blokkade op mijn nummer zat. De blokkade wordt pas opgeheven nadat ik 2(!) facturen heb betaald.
Dit verbaasde mij:
• Dit was niet met mij gecommuniceerd.
• Ik begrijp dit niet.
• Het is in mijn optiek zeer klant-onvriendelijk!
• De bereikbaarheid van uw helpdesk vanuit het buitenland vond ik heel erg slecht.
• Waarom is er € 8,06 internetkosten in rekening gebracht, terwijl ik niet kon internetten.
Volgens uw helpdesk zou de blokkade nu zijn opgeheven en ik krijg € 10,- compensatie. Een fooitje als je ziet wat voor overlast ik gehad heb en het feit dat ik ondanks de blokkade toch nog € 8,06 internet kosten heb gemaakt.

De oplossing

Stoppen met dit soort klant-onvriendelijke procedures
Verbeteren bereikbaarheid helpdesk vanuit buitenland
Restitutie van de internetkosten die in rekening zijn gebracht
Restitutie van 1 week geen gebruik kunnen maken van mijn abo
€ 50,-- compensatie voor gemaakte kosten en ongemak

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw/heer Suringa,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Suringa,
    Wij hebben u een e-mail gestuurd op het e-mailadres welke bekend is bij T-Mobile. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice